Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Pakoputken liitoksista

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 31 - 38 (kaikkiaan 38)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #167694

    Tiiviit liitokset olen saanut Burtonin klemmareilla. Ovat kuin vanhuksen klemmarit, joita voi kiristää ja eivät veny kuten tarvikeklemmarit. Ovat arvokkaita, mutta kestävät liki isältä pojalle. Näitäkin kannattaa napauttaa kunnolla vasaralla, jotta tiiviys taattaisiin.

    #167695

    http://www.burton2cvparts.com/exhaust-clamp-special-49mm-p-5110.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #167696

    Tähän väliin “huumoripläjäys” > eli suosittelen esim. käyttämään näitä tarveaineita….

    Ehdotus y-kohdaksi

    sekä pienoismalliesitys oivallisesta liitostavasta ja täydellisestä muotoilun vapaudesta 😀

    Vihje: Näitä löytyy meikäläiseltä erikokoisia ja näköisiä > varsinkin noita ekassa kuvassa olevia.

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #167697

    Nyt on kyllä jimmillä menny Yyt ja Teet sekasin ainakin kuvien perusteella 😉

    #167698

    Jooh 😆 Noista kun väsäilisi niin tulisi niin hirveä, että se olisi jo kaunista. 😉

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #167699

    lainataan espan kuvia


    jatkoksi “kerettiläinen letkuputki”

    Minulla on mökin saunassa sama liitin..avaan talveksi ja suljen kesäksi ilman työkalua eikä vuoda vettä. toiminut 25 vuotta..

    #167700

    Jimmi alkaa olla asian ytimessä 😀

    Hausjärvi / Hy-Ri

    #167701
    LPN

    @Akaile wrote:

    Ihmettelyni liittyi nimenomaan kohtiin 2 ja 3. En “viritä vehkeitä” sillä periaatteella, että kellotan kiihtyvyyttä jokaisen muutoksen jälkeen 0.01 sekunnin eroin ja analysoin tuloksia. Persdyno kertoo monesti ihan riittävästi miten kuljin toimii. Siksi ihmettelin, ettet uskonut eroa huomattavan vakioputken ja Y-putken välillä, vaikka esitin kokeilleeni asiaa useammalla eri kulkimella. Harvoin jätän asioita pelkän teorian pohjalle, sillä yleensä reaaliolosuhteet sekoittavat pakkaa melkoisesti.

    Mitään en tosiaan pysty kokemukseen pohjaamaan, kaikki pelkkää teoreettista pohdintaa.

    Ja mitä nelkun koneeseen tulee, niin en usko suodattimen puutteen olleen ainoa tekijä konerikkoihin. Kiinnileikanneita kampia tutkiessa en löytänyt yhtään yksilöä, jossa olisi kanavat olleet jollain tavalla tukossa. Omien kokemusten pohjalta veikkaisin suurimmaksi syyksi alhaista öljynpintaa, tuntuu olevan tuolle hyvin herkkä kone. No joo, pelkkää arvailua tämäkin.
    Suodattimen rakentamiselle ei liene ollut tarvetta kun koneita (kutosta ja nelkkua) on ollut tarjolla hyvin. Sehän se helpoin korjaus on; “uusi” kone hyllystä nokalle ja matkaan.

Esillä 8 viestiä, 31 - 38 (kaikkiaan 38)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.