Tietääkseni tiivisteet ovat jo vaihdettu ja kaiketi käytetty kannet löysällä silloin. Itselläni ei ole kertaakaan palanut nuo tiivisteet ja jokakerran olen ensin kirrannut hieman kansia. Sitten inupakosarja paikoilleen ja kannen pultit löysälle. imupakosarjan kiristys momenttiin ja sit senjälkeen kannet momenttiin. Tällä kaavalla on lähdetty hyvää tekeen, mut onkin tullut priimaa.
No jos ne vielä palaa, niin sitten jo kannattaisi miettiä tiivistepintojen plaanaamista. pakosarjan laipat ovat vielä helpot, mutta hieman enemmän työtä tuottaa kansien pinnat. Ei tosin mahdoton tehtävä ole se.
Käytämme evästeitä parantaaksemme sivujemme käyttäjäystävällisyyttä ja toimivuutta. Jatkamalla verkkosivuilla vierailua, hyväksyt evästeiden käytön vieraillessa Suomen 2CV-Killan verkkosivustolla. Voit halutessasi muokata omia evästeasetuksiasi.
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Preferences
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Statistics
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin.Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.