Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Yleinen keskustelu › paku ja pakkanen
Vastailen Pertille, että voit valuttaa kuumaa vettä imusarjoille reilustikin ja varmaan tärähtää käyntiin. Vettä valuttamalla sun täytyy varoa, ettei vesi joudu takapään stefalle. Jos stefalle jää vettä se luonnollisestikin jäätyy ja jäätynyt vesi rikkoo takapään stevan tiivistehuulen ja öljynkulutus nousee muutamaan litraan tunnissa. Kokemusta on. Kaksinkertainen muovipussi on parempi kunhan siihen ei tee reikiä esim. ryyppyvaijerin pään kanssa. Olisi pitänyt olla kaukoviisas ja ostaa Skotlannista kuumavesipullo, mutta toisaalta Gardfield oottelee uusia osia ja kaikkia sähköjohtoja tallissamme.
Talvikuvia voi jokainen käydä katsomassa sivuillani: http://www.teippari.net.
Oikeassa yläkulmassa sijaitsevaa Dyanea klikkaamalla pääset sätkäsivuilleni.
Kiitos Olli. Pisteet ovat nykyään kovin pieniä. 😀
Ei ole tänä talvena ainakaan näillä korkeuksilla tarvinnut noita keinoja 🙁 . Lisäksi on sätkä talviteloilla 🙁 . Lasten kanssa katseltiin kuvia minun lapsuudesta, kun jo marraskuussa oli lunta yli polven. Oi niitä aikoja.
@dago wrote:
Lasten kanssa katseltiin kuvia minun lapsuudesta, kun jo marraskuussa oli lunta yli polven. Oi niitä aikoja.
Ja polvetkin olivat kovin paljon matalammalla… 😆
Mutta joo. Ei ole lunta, juurikaan. Eikä pakkasta. “Kunnon” pakkasiakin, ainakin hetkeksi, odottaisin jotta voisi testata tuota ruiskun toimintaa lisää. Nyt toimii kuin ajatus, paitsi että pitää hetki “auttaa” nostamalla kierroksia että jaksaa tyhmää käydä… Kun ei ole mitään tyhmäkäynninkorotuspiiriä järjestetty, ts. lisäilmaluistia, tyhjäkäyntimoottoria tms…
Kun niitä kelejä tulee ja saat testattua niin mielenkiinnolla odotan tuloksia. Juurikin tuollainen insinööriys kiinnostaa, kun ei itse siitä mitään osaa. Parasta kaikessa on se, jotta se tapahtuu suomenkielellä. Minä kun en esim ranskankielestä selkeyttä löydä. Turhauttaa välillä katsella ulkomaanelävien sivuja. Joten kiitos Jasu jo etukäteen.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste