Etusivu Foorumit Päävalikko 2cv-projektit Perä laatikko

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #124917

    Onko perälaatikon mitoilla ja katsastusmiehellä jotain yhteistä niinku esim laatikon koko?

    #150139

    Niin siis meinaatko että sopiiko tajuton katsastusmies rättärin takapaksiin? Äh, leikki sikseen.
    Tuo takaluukun mittainen poksi on niin lyhyt että sitä ei ole varmaan kellään oikeasti merkattu
    otteeseen, vaikka se peräylitystä lisääkin.

    -Olli

    #150140

    Puoli metriä on ylitksen maksimimitta.Samoin kiukuttelevat jos takavalot liikaa peittyvät.Itse suosittelen ylimääräistä jarruvaloa ylemmäksi,jotta rekatkin näkisivät milloin meinaa jarrutella.

    #150141

    Minulla on oikein oteeseen merkattu. Muutoskatsastuksessa kerroin kontin olevan kiinni vain tarvittaessa, joten otteessa lukee: “VAIHTOEHTOINEN KÄYTTÖ: IRROITETTAVA TAVARATILA, JOLLOIN TAKAYLITYS 85CM”

    Masa

    #150142

    Kiitän vastauksista. Aloitan psygedeelisen PERÄ luukun valmistuksen. Aion suunnitella sen humalassa ja selvinpäin teen siitä mahdollisimman samanlaisen kuin tuli suunniteltua.
    Voi tietenkin käydä niin että joudun tekemään jatkosuunnitelmia kavereiden kanssa optimaalisen muodon saavuttamiseksi. Onneksi on hulluja kavereita.

    #150143

    Älä ihmeessä rupea järkeilemään missään vaiheessa! Toivotan mahdollismman nautinnollisia
    suunnittelu hetkiä ja lyön bensaa liekkeihin tämän linkin myötä: LINK LINK

    -Olli

    #150144

    Japanilaisilla näkyis mopo karanneen vastaantulijoiden kaistalle.
    Tuosta hiace hässäkästä kirposi ajatus. Onko kukaan tehnyt kuidusta talvilämmintä kattoa kulkimeen? Siitä kun sais lämpöeristetyn ja melko tiiviin.Tuollainen japanilaismallinen 2cv voisi olla vaarallisen tuuliherkkä.
    Se voisi itse asiassa joissakin tilanteissa lähteä lentoon.
    Kiitos kuvista, saas nähdä onko niillä vaikutusta lopputulokseen.

    #150145

    😀 On olemassa jopa puolen katon verran aukeava lisävaruste muovikatto, mutta ovat jo aika harvinaisia..lasikuidusta
    tehtyjä umpikattoja olen muutamia nähnyt.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #150146

    Juu kyllä niitä kovakattoja on sillointällöin myynnissä….muailmalla…aikojenalussa tuotiin rättäreitä “pickup” versiona ilman veroa jolloin peppureppu oli aika hullun näköinen…piti olla lavan pituus muistaakseni 180cm….jollain on varmaan kuviakin…

    #150147

    tässä uskomattomassa kasari unelmassa on tuollainen puolesta välistä katkeava lasikuitu katto.

    -Olli

    #150148

    Juu tuota, Ollin lähettämässä kuvassa on just se mitä tarkoitin…Ecas myy tuota lumiauraa ja löytyyhän niitä Belgiastakn….

    #150149

    Perheessä on yhdessä kulkimessa tuollainen Ollin laittaman kuvan mukainen katto ja se on itseasiassa kovamuovia 😯 En muista milloin, mikä firma ja kuinka laajasti noita kattoja on markkinoitu, mutta hyvä katto se on suomen olosuhteisiin. Toki se vie hieman “rättärimäisyyttä” pois, mutta käyttösätkässä se on varsin hyvä. Saahan sen puoliksi auki, joten pääsee tehokkaasta föönistä nauttimaan sen mitä tarvii.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.