Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat Ranskalainen visiitti 25.5.2006 Nuutajärven lasikylässä

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #122595

    Taas on pieni mahku että tulisi lähdettyä sätkällä Ranskalaiseen visiittiin. Varsinkin jos torstaina ei sataisi kaatamalla. Onko muita 2CV-kiltalaisia aikeissa mennä, ja minkälaisella kalustolla? Meettekö rättärillä vai löytyykö monelta isompia kissoja, joilla tuonne huristella?

    Tämmöinen tuli mieleen että onko tapahtumaan joku alue / pysäköinti / osallistumismaksu?

    Minua kiinnostaisi nähdä minkälainen meininki ko. tapahtumassa on, ja Nuutajärven lasikyläkin on minulle ihan outo paikka.

    #135553

    Tulipa käytyä. Ajokeli oli loppujen lopuksi ihan kiva. On ne vanhat rellut vaan aika hauskan näköisiä. 🙂 Parhaiten mieleen jäi se vaalean harmaa farmarimallinen DS. Näytti olevan takapenkkiläisillä jalkatilaa riittämiin.

    Samalle matkalle sattui kesän ensimmäinen ajaessa vastaan tullut 2CV joka oli poistumassa tapahtumasta (no joo, olen ajanut aika vähän). Ja kotimatkalla suoritin ohituksen! Kun sattui joku köröttelijä ja alamäki molemmat samaan aikaan.

    #135554

    Eihän sitä sätkällä aina alamäkeä ohitus tilanteessa tarvita. Pakullakin oli kiva sinne tuupata ainoa vaan että hyvät veto autot köröttelivät liian hiljaa ja ohihan niistä on silloin päästävä. Noin viisi ohitusta tasaisella, niin vasta tuuleen kuin myötä tuuleenkin.Hyvin tuntu meno maittavan vanhys pakulle. Tosin saattaisikohan tuo meno halu johtua tuosta isosta lohkosta??

    #135555

    Hyvin Sätkällä näkyy pääsevän.:shock:

    Tullessani C4:llä tavanomaisen rauhalliseti 2CV rompepäiviltä (90km/h)Hämenlinnasta Tampereen suuntaan, niin eikös vaan vauhdilla tuli rättäri takaa peräpeiliin ja salamana ohi perä vaan keinuen. 10 sekuntia ja häipyi horisonttiin.:)

    Joku voipi tunnistaa itsensä

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.