Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Rätin vaihto
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
9.12.2008, 12:44 #124663
Kuka osaa kertoa mitä maksaa rätin vaihto ja mistä saan hyvän?
9.12.2008, 13:41 #148550sitrosella näyttää maksavan 180e takalasilla.Rekkapressusta voi tehdä myös itse värejä on useita. Mitat pitää ottaa tarkasti koska matsku ei veny,siitä tulee tosi kestävä ja hyvän liiman saa ostopaikasta 😉
9.12.2008, 14:57 #148551Välitin tuollaisen Sitrosen katon menneenä kesänä ja laadukkaalta vaikutti.
Rättejäkin kun on myös niitä huonoja tarjolla, joku firma käyttää vanhan katon ruostuneita rakenteita hyväkseen tuottaessaan uusia kattoja…
Saksasta saa myös avo-Mersun kattokankaasta valmistettuja sätkän kattoja, kuosi on hieman erilainen, mutta katto ON kestävä. (ja kalliimpi)
Myös tuonne Tornion suuntaan kannattaa huudella, sieltä on löytynyt muutamakin hyvä katto 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]9.12.2008, 15:24 #148552Kiltakin myy kattoja… siis jäsenille 😀
Ainakin punaista ja mustaa näyttäisi olevan.9.12.2008, 16:18 #148553Ostin viimekesänä AutoArtikkelista Vantaalta, hyvä on, ainoastaan taitokset täytyy liimalla parantaa kun olivat niin vähän sitä kallista liimaa käyttäneet.
Muista tilatessa onko katto sisältä avattava vai nelkku…..
terv. kari9.12.2008, 17:10 #148554Mulla olis runsaasti romukatoista talteenotettuja käypäsiä osia, kun vain joku osaisi ja haluaisi kattoja tehdä jostain mainiosta materiaalista.
9.12.2008, 17:57 #148555@kari80 wrote:
Ostin viimekesänä AutoArtikkelista Vantaalta, hyvä on, ainoastaan taitokset täytyy liimalla parantaa kun olivat niin vähän sitä kallista liimaa käyttäneet.
Muista tilatessa onko katto sisältä avattava vai nelkku…..
terv. kariTuosta liimankäytöstä olivat sakut reklamoineet ranskiksille eli kattojen valmistajille ja ranskalaisten tyly vastaus oli, että “ei ole mitään liimausongelmia, tuotanto jatkuu sellaisenaan…” 😳 Eli se on kyllä pienoinen ongelma ollut jokaisessa ostamassani uudessa katossa, että sisäpuolelta katon taitesauma alkaa hiljalleen “avautua”. En ole vielä vaivautunut liimaamaan niitä paremmin, kun kori tuntuu tukevan tarpeeksi tuosta arasta kohdasta kattoa, ettei se lähde enempää pärsimään. En sitten tiedä mikä on tilanne aurinkoisessa etelä-euroopassa, jossa pääsevät enemmän nauttimaan katto auki ajamisesta, että rupeeko saumat todella räjähtämään käsiin, jos vaikkapa ajelee paljon puoli kattoa auki….?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.