Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Sammu matkalle ja käynnistyy hetken päästä…. Pääsee 2km…

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #128453

    Emännys soitteli…

    2cv4….Kone puutu risteyksen jälkeen suoralle tielle kiihdytyksessä.. vaati kovasti kaasua, että kävi ja sit hyyty kokonaan. Hetken (ehkä vartti) odottelu, käynnisty… 2km… hyyty… hetken odottelu käynnisty… pääsi kohteeseen..

    Itselle rättäri uus kokemus, mutta viittaa hitaasti syntyvään bensatukokseen. Onko värkissä jossain suodattimia, josta vois alkaa etsimään vikaa? letkusuodatinta ei ole.

    Muita vaihtoehtoja?

    Illalla pitäs korjailla… (taas kerran 👿 )

    #169975

    Kärjet? Kierrättäminen viittaa siihen, että siellä tulee kipinä ihan miten sattuu. Normaalisti bensaa kun ei tule niin sitä ei tule. Toki poikkeuksia on, mutta tässä tapauksessa katsoisin eka sytytyksen.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #169976

    Auto kävi normaalisti aina, kun sai käyntiin. nyt, kun pääsi kohteeseen, niin bensalinjoja tutkittu. ei tuntuis olevan tukkeessa, ilmanputsari ok. … eikä enää käynnisty…

    ….Ja juuri korvaani saamani tiedon mukaan auto toimii – “joku johto, koneen päällä, joka painetaan “sellaseen pyöreeseen tököön” oli irronnut. Laitto paikalleen, niin käy hyvin”

    Eli kiitokset toistaiseksi…. Palaillaan, jos taas puutuu.. 😯

    #169977
    Pia

    Heti hokasin mistä on kyse kun ruvettiin puhumaan oikealla kielellä, SE johto muuten kannattaa kevyesti painaa kasaan, tiukemmaksi, siellä tötterösuojan sisällä, muuten se joo kyllä irtoilee itsestään siitä pyöreästä tököstä johon se menee, siis siinä koneen päällä.

    Niin tuttua. SE johto kannattaa aina ekaks tsekata kun ongelmia. Toinen on ne, mitkä on lähimpänä: ne mitkä lähtee virtalukosta.

    #169978

    Ja jos haluaa oikein kunnolla varmistaa niiden johtojen paikoillaan pysyvyyden, niin laittaa nippusiteen siihen päälle.

    #169979

    Saattaapi tarkoittaa tökköä joka on nimeltään puola…minulla oli Dyanessa ongelma…ei lähtenyt kuumana käyntiin..piti odottaa vartti vähintään..kunnes sitten jo tyhjäkäynnillä sammui kun kone oli kuuma…kärkikotelo auki ja kampea pyöritellen huomasin..kärjet oli kuumana kokoajan auki eli jousi ei palauttanut..uudet kärjet paikalleen ja vot, johan pelittää.

    #169980

    Jos olis ollut 2-kurkkunen solex, olisin veikannut että kohokammion koho ottaa joskus kaasarin sisäseinmään kiinni. KULUNUT. Ilkeä vika itselläni….sammui pari kertaa vuodessa, mutta ei enää kun löysin vian.

    #169981

    Hienointahan sätkässä on sangen yksinkertainen tekniikka jonka oppii vuodessa, ja korjaa tien päällä Leathermanilla. Värkissä kyllä on sellainen alkeellinen suodatin tankin imuputkessa, mutta suosittelen silti myös mielellään ennen bensapumppua olevaa lisäsuodatinta. Ennen bensapumppua siksi, että pumpun kalvo- tai fiiberiventtiili jumittaa helposti jos roska jää väliin. Siitä seuraa ihan uudenlaisia kokemuksia.

    #169982

    Vielä kun lisäksi puhdistetaan se suodatin mikä on siinä kohokammion kannen reunassa ennen kohon venttiiliä.. 😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.