Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Yleinen keskustelu › Sätkänrakenteluohjelmia
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
14.11.2010, 10:34 #126422
Saksalainen autonrakennusohjelma on asiallisuudessaan paljon enemmän auton rakentamista ja vähemmän sosiaalipornoa kuin amerikkalaiset vastaavat. Ihan karmean ruman nokan tekivät mutta muuten kulkimesta tuli helkkarin hieno. Siis olettaen että tykkää kulkimen muuntelusta.
http://www.youtube.com/watch?v=DCU9fChgq3o” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=sThKyh-wB5s” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=9gYZtbIPk2k” onclick=”window.open(this.href);return false;
14.11.2010, 21:56 #159802Onhan se Hoffmann aika seppä. Noi Alfan takavalot on kyllä nätit!
15.11.2010, 00:23 #159803Se offmann ois saanu jättää 2cv’t rauhaan ihan kokonaan. Toi vehje on kaikin puolin todella surullinen. Rahalla ei saa tyylitajua. Saksa on sairas maa.
-Olli
15.11.2010, 13:21 #159804Samaa mieltä olen Ollin kanssa .
Työskentelyhän oli tosi taitavaa eikä siinä parta turhaan paukkunut…
mutta kun tyylitaju puuttuu niin lopputulos oli Frankensteinin hirviö.15.11.2010, 13:50 #159805Se on jotenkin niin omituista, että jos rättäristä tehdään “näyttävä”, täytyy
lopputuloksen olla sellainen että naapurin mummokin tajuaa, ettei tämä ole vakio auto.Volkkaristit kun tekee saman niin tulos voi olla näin upea:
-Olli
15.11.2010, 15:46 #159806Muuten potentiaalinen ja hyvä projekti, mutta saman suunnittelijan taisivat palkata, joka piirsi 80-luvulla Volvo 740:n… Ja hänellähän ei tunnetusti ole viivottimen lisäksi harppia penaalissa. 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]15.11.2010, 16:56 #159807Oliko sama hahmottelija piirtämässä BX-vaunun linjoja?
15.11.2010, 17:55 #159808BX-linjoja tarjottiin aikoinaan Volvolle..eivät kelvanneet..tuli Citroen ja otti..taisi olla tehtaan pelastus..jos oikein muistan ? Oli aikoinaan lehdessä.( Ranskis)
15.11.2010, 20:38 #159809Pontenttiaalia tuossa oli suurinpiirtein yhtä paljon kuin missä tahansa sätkä projektissa.
No tuota Volvo/BX juttua ei juuri voi verrata tähän projektiin. Nuo edellä mainitut edustivat aikaansa,
sulautuivat siihen ja myivät. (Niin BX’hän on Volvo Tundraksi piirretty)-Olli
16.11.2010, 10:10 #159810@kojootti wrote:
Oliko sama hahmottelija piirtämässä BX-vaunun linjoja?
Ei ollut, tosiaankaan , vaan tämä mies, Marcello Candini
http://www.youtube.com/watch?v=1VCNnJTtavE” onclick=”window.open(this.href);return false;
Onneksi ruotsalaiset eivät ymmärtäneet sen kauneusarvoja, mutta Citroënin tehtaalla tajuttiin
tulevan klassikon kauneusarvot. Ranskalaisilla on kauneudentajua, vaikka taas kerran tarvittiinkin italialainen
taiteilija avuksi…tällä kertaa Bertonen suunnittelufirmasta.
BX on yksi tyylikkäimmistä Citroëneista, vaikka onkin kieltämättä aika suoralinjainen.
Taitava muotoilija saa myös viivottimella upean lopputuloksen.16.11.2010, 15:31 #159811Alussa luin kommentteja tästä “tuunauksesta” (tai tunaroinnista – ihan miten vaan) katsomatta videoita. Ihmettelin vähän – kommentit olivat melko jyrkkiä.
Sitten oli pakko katsoa videot. Lopputulos on aivan hirveä, vaikka toteutus on tehty periaatteessa oikein.(Vai onko?)
Enää en ihmettele kommentteja. Hoffmann saisi pitäytyä saksalaisautoissa.17.11.2010, 12:19 #159812Työmenetelmiä on aina hauska katsella. Vaan disaini on kuin Leebun tekemä 😀
19.11.2010, 05:58 #159813Ai niin, pitikö siinä sitä autoakin katsoa!!?? Minä tuijotin vain työkaluja ja laitteita ja ihailin viimeisen päälle siistejä verstastiloja.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.