Etusivu Foorumit Päävalikko 2cv-projektit se ikuinen

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 121 - 135 (kaikkiaan 180)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #141793

    Joo, ne rosterikynnyksetkin on jo. Samalta herralta. Mitäs luulette, kannattaako ostaa Saksasta sinkkirunko vai Sitroselta musta? Hinnaneroa ei ole paljoa. Saahan sen mustankin suojattua hyvin, ei siinä mittään.

    #141794

    Galvanized chassis, 11 years guarantee, AK 400, 969 eceä.

    AK 400 RUNKO MUSTA, 1065 eceä.

    Eli galvanoitu kestää 11 vuotta ja musta 12…

    #141795

    Moro dago !!
    Valinta on vaikea, ihan oikeesti. Minun osalta valinta jäisi logistiikan kannalta helpomman valintaan, molemmat varmaan kestää ihan yhtä kauan, eli meidän elämän loppuun, kun niitä nykytiedolla hoitaa. Tosin mulle katsastusmies totes joskus sätkän galvanoidusta rungosta “oot näköjään meinannu tehdä tästä ikuisen”. Jos aiot ajella paljon suolassa ota galvanoitu, kesäkäyttöön musta käy vallan mainiosti.
    Mulla on jouten se “tuplapeltinen” ak350 runko Tampereella, jos kiinnostaa, mutta hommia siinä on tuplapeltien poiston osalta, muutenhan se on kunnostettuna pohjamaalissa. Hinta ei este kaupanteolle.
    Lasse

    #141796

    Kiitos. Terveiset tuli perille. 🙂 Sain just sovittua rungosta. Tulee Ami 8n runko, johon tod näk laitan pakun aksilat… Saan siihen vielä rosterikuoriset jousipöntöt ja 2 kpl uusia iskareita, joten ei hätää. Lisäksi kaveri, jolta se tulee, laittaa vahvistuksia, joten senkin vuoksi päädyin siihen. Vaikkei se uusi olekkaan.

    #141797

    Kuulostaa järkevältä valinnalta.
    Lasse

    #141798

    Ja takaovet tiedossa. 😀 Sopii hyvin minun tyyliin, olenhan itsekin kaukana täydellisyydestä. 😆 Luulen kyllä tarvitsevani koko keulapellin siihen. Sen, mikä menee tuulilasin yli asti, hyvän, mielellään.

    #141799

    No voi hyvää päivää! Kävin eilen lauantaina sitä Sätkää hakemassa. Vaati uuden akun, että hörähti käyntiin. Sitten vain ajoon ja hups, jarrut jäi sinne… Olipahan kieli keskellä ajoa jäisissä urissa, ei paljoa sätkän talvirenkaat vuodelta miekka ja kirves auttaneet. Oli parikin autoa matkalla katollaan ojassa. Pääsin Hannun ja Minnan luokse, kiitos kahvista ja piirakasta. Jäi sätkä sinne Valosuolle… 🙂 Pakukin sitten jäi Hannulle. Tuli sitä ikävä jo 😥 . NO, onhan minulla Ami. Sitä sitten huoltamaan kevvväämmällä Hannulle. Jos siitä vaikka sais taas ajoon yhden pelin. Sitten vain ruosteita korjaamaan ja maalia pintaan. Hyvä siitä tulee. Mistäs nyt uusi ikuinen? Minulla on katkennut 6n runko ja Votella kunnostettava nelosen runko. Jos nuo nyt muodostaisi uuden ikuisen. Jooko. 🙂 Sitten vain jotain koria päälle. Siellähän se on Hannulla paperillinen tiinan kori. Jospas nuo naittais yhteen ja keksis jotain hölmöä. Ideoita? Olisi ainakin samanlainen kuin nuo aikaisemmat ikuiset. 😆 Tekemistä riittää. Saan kesäksi lainaa maailmankokousajopelin, kiltaveljeyttä sano hän! Jo toinen ulkokokous lainapelillä. Kyllä savolaiset osaa.

    #141800

    mikäs vika siinä amissa on kun lainapelillä meinaat tsekkeihin mennä? Pistähhän amista esittelyä tänne! 😯

    #141801

    Tuollahan tuo on snailissa esillä…
    http://snail.s4.bizhat.com/viewtopic.php?t=754&mforum=snail

    #141802

    No kun tarjottiin ilmaaseks lähteä sätkällä, niin helpostihan tuohon nyt tarttuu.

    #141803
    #141804




    Nuo kuvat on Ristiinasta, kun Alice on jo Suomen kilvissä. Kuskin oven verhoilu, tai se pahvi siellä alla, oli aivan sökönä, joten uusi pitää tehdä. En vain ole sitä vielä saanut aikaiseksi.

    #141805


    Tuo kuva taitaa olla vielä Ranskan ajalta, ennenkuin tuo Ami meni Geoffille.
    [img][http://i284.photobucket.com/albums/ll10/tiina58/rt5.jpg/img] Sitten Geoffin laittama kuva.
    Lisää
    Näiden perusteella ja juteltuani Geoffin kanssa ostin pelin.

    #141806

    Tuossa taitaa Geoff kurkkia…

    Ja sitten taidekuva Britti ajalta.

    #141807

    Kuva Tyne mouthista. Tyhjäkäyntiruuvi oli tippunut matkalla lentokenttähotellilta satamaan. Sammui joka välissä ja Geoff lähti naapurikaupungista hakemaan kaverin autosta ruuvia. Siinä sitten odottelin rauhassa, kun muut autot lähti lauttaan. Satamatyöntekijät kävivät vuorollaan sanomassa lohduttavia sanoja, jotta ovat soittaneet Norjan puolelle kavereilleen, että työntävät auton lautasta, jos se ei omin voimin kulje. 🙂

    Lautta soitti torvea lähdön merkiksi, kun Geoff tuli. Oli varmasti komein lauttaan ajo elämäni aikana. Keltaliiviset satamahemmot seisoivat molemmin puolin kujana ja taputtivat, samoin norjalaiset Triumph harrastajat seisoivat reelingin ääressä ja taputtivat. 😀 Oli hiukka tiukalla se lauttaan meno. Geoff oli n 20 minuutin päässä kun satamahemmot ilmoittivat lautan lähtevän 15 minuutin päästä… Hehhee. Sanoin Geoffille, jotta jos tietää oikopolun, sitä kannattaa käyttää.

Esillä 15 viestiä, 121 - 135 (kaikkiaan 180)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.