- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Siistiä…
kutosen lohko / visan pytyt, jarrujen pääsylinteri, vaihteiston tanko, raidetangon kiinnitys x 3, vakaajat x 2 (mallia “Pippuri”), tukivarret vahvistettu, jäähdytetyt jarrulevyt, öljynlauhduttimet, tuplakaasarit x 2, imusarjat, iso laturi, huohotin (mallia”Kojootti”), pakosarjan mutterit varmistettu…
ja mitä lienee…
ps. jokohan Lievestuoreen kone on nokalla..?
@kari80 wrote:
ps. jokohan Lievestuoreen kone on nokalla..?
Osina, osaksi. On pitänyt kaveriksi lähteä sitä(kin) kasaamaan, ehkä lähiaikoina sekin tapahtunee…
Tarkoitus on kyllä hitusen tutkia sitä siinä kasaamisen yhteydessä, lähinnä mielenkiinnon kannalta ajateltuna… 🙄
Mites noissa kaasareissa on toiset kurkut tukittu?
Haistelevat tuota palamista molemmista pytyistä erikseen.
Niin ja tuo takalasi on pleksiä.
@AK 5 wrote:
Mites noissa kaasareissa on toiset kurkut tukittu?
Haistelevat tuota palamista molemmista pytyistä erikseen.
Niin ja tuo takalasi on pleksiä.
Samaa katselin tuosta kaasarista. Tuntemattomasta syystä on haluttu käyttää kahta Weberin DCOE -tyyppistä kaasutinta, saattaahan se vastaava Dellortokin olla. Taitais tulla noille kuutioille liikaa soppaa molemmilla kurkuilla, niin tällätty toinen umpeen.
Mietin vaan nuita kaasarinkurkkujen tukkimisia, kun kattelin Tsekeissä niin oli tehty samalla tavoin! Mutta miksi?
Väittävät että tuossa DCOE tyypin Weberissä olisi merkittävästi paremmat ominaisuudet kuin missään muussa kaasarissa, ja sitten jos käyttäisi vain yhtä kaasaria niin imusarjan pituus tulisi liian pitkäksi ajatellen kilpakäytössä olevan moottorin kierroslukualuetta…
Kaasarin “toisesta puolikkaasta” vain korvataan suuttimet tulpilla, ja tulpataan myös kurkkukin kahtapuolta, ettei sisään pääse roskia eikä bensaa valu ulos.
Vanha totuushan on että Weber on kaasutin, muut ovat vain bensaputken paksunnoksia…
Toivottavasti tuo on joku sääntöjuttu että on kaasarit, ruisku olisi kuitenkin pikkasen enemmän 90-lukua.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste