Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat Suomen 2cv-Killan Juhla-Möötti 2012

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 31)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #127790

    Valitan, että jos joku kärsii nyt niskakivuista, mikäli kuvat menivät aivan vinksinvonksin.
    Suoristin, pienensin ja linkitin näkyviin. t. topo 😉

    Möötti tapahtuma on tarkoin varjeltu salaisuus, ja todettakoon, että sen yllä on hieman mystinen varjo, jota tässä voimme hieman, mutta vain hieman raottaa. Möötti on tarkoitettu Killan jäsenille, mutta avecin voi tuoda mistä kukin tohtii. Tapahtuma järjestetään Hämeenlinnassa hotelli Aulangolla lauantaina 29.9.2012. Ukset sulkeutuvat 18:00, joten pidäthän huolen, että olet siihen mennessä ovien paremmalla puolella. Moni saapuu paikalle jo perjantaina, mutta jokainen käyttää tässä omaa harkintaansa, että kerkeääkö ovien sisäpuolelle, vaikka lähtisi liikkeelle “vasta” lauantaina.

    Koska kyseessä on Juhla-Möötti, voit tavallisesta poiketen matkustaa paikalle, hieman keveämmällä lastilla ja jättää aikaisempien vuosien mööttituopit kotiin, sillä mööttilipun hinnalla, saat uuden tuopin, siihen täytettä, sekä murua rinnan alle.

    Mikäli aikaisempina vuosina olet lähtenyt ajelemaan kotia naurulihakset kipeänä, ei tämäkään vuosi ole poikkeus, sillä iltaamme tulee viihdyttämään energinen punatukkainen stand up koomikko Aretta Vähälä. Sanomattakin on selvää, että hän on myös erittäin hauska 😆 . Ei siinäkään ole valitettavasti vielä aivan kaikki. Mikäli nautit kipeistä varpaista, sekä kolottavista jäsenistä, olemme varanneet paikalle saapuvaksi elävää musiikkia. En puhu kaskaista tai heinäsirkoista, mutta tavallaan jollain typerällä aasinsillalla niiden ravinnosta salaatista, sillä meitä tulee tanssittamaan loistava tanssi-, laulu-, musiikki-, soitinyhtye The Sallads.

    Mikäli ja kun kuitenkin haluat jäädä yöksi hotelli Aulangolle, tulee sinun varata itse majoittumisesi sieltä 14.9. mennessä. Samaan päivään mennessä tulisi jokainen ilmoittautuminen olla allekirjoittaneen tiedossa. Juhla-Mööttiin on tullut jo kasapäin ilmoittautumisia, joten toimithan ripeästi, sillä et halua jäädä uksien toiselle puolelle, sillä tilaa on kuitenkin rajoitetusti.

    Erikoismainintana on vielä kilta-arvojen anelut. Moni on ollut samassa kilta-arvossaan iät ja ajat, vaikka olisi oikeutettu ylempään arvoon. Olisi enemmmän kuin suotavaa, että hakijoita tulisi runsaasti. Mikäli pelkäät hakea, niin hae silti, sillä minut tuntevat tietävät, että hakijat ovat hyvissä käsissä.

    Mikäli sinulle herää kysymyksiä koskien mööttiä tai muita asioita, missä uskot minun osaavan auttaa, ota rohkeasti yhteyttä. Mikäli puhelimeeni ei saa yhteyttä, olen töissä, mutta lähetä viesti, niin soitan takaisin inhimillisiin aikoihin.

    Terveisin
    Matti Castrén
    2cv Killan Hupimestari
    hupimestari@2cv.fi
    040 1940 999

    Karhunhammas 2 F
    02400 Kirkkonummi

    #166945

    Kuvat näkyy vinossa tietokoneelta katsottuna mutta omenapuhelimesta juuri niin kuin pitääkin. Syy miksi ilmoitus on tässä, eikä seuraavassa nyytisessä, on se ettei se olisi kerennyt ilmestyä postilootasta tarpeeksi aikaisin.

    Hupimestari
    Matti

    #166946

    Kuvat olis varmaan ihan kivoja jos ne näkyis…

    … ja nythän ne näkyykin 😀

    #166947

    No hitsinpimpula, mun pitää ladata ne ilmeisesti jostain muulta sivulta mikä ei ole minun salasanan takana. Onko ideoita? Kuvat on kuitenkin 5/12 nyytisestä koskien mööttiä ja syyskokousta.

    Matti

    #166948

    Noita kuvien talletuspaikkoja on useita,, mutta ehkä tuokin kelpaa jota olen paljon käyttänyt..
    http://photobucket.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Sielläkin saa katselua rajoitettua ettei kaikki kansiot ole julkisia… 😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #166949

    Kiitos svarta hatten man. Toppo hoitaa asiaa, kun minulla on täällä pakkasessa niin kohmeessa sormet. Mutta käyn tutustumassa tuohon vaihtoehtoon.

    #166950

    Nyt pitäisi kaikki oleellinen näkyä. Kiitos Topmaister. Ihailtava rykäisy on ilmoittautumisissa näkynyt ja on täällä pakkasessa pysynyt sormet vetreänä kun on kaikille kuittailtu ilmoittautumiset vastaanotetuksi. Hotellin yökerhossa on myös live-musiikkia, sen jälkeen kun meiltä hiljenee musiikki, joten tylsää ei pitäisi kenellekään tulla. 😆

    #166951

    Kyllä näkyy Hollolassa

    #166952

    Heipparallaa kaikki!

    Tällä hetkellä ilmoittautuneita on reilu sata. Mutta lisää mahtuu mukaan joukkoon mukavaan joten kipinkapin ilmoittautumisia vaan tulemaan. Myös arvonhakijat huomio! Nyt ei tarvitse repiä nyytistä kappaleiksi kun kaikki tärkeät sivut ovat tulostettavina yllä kuvina. Muistakaa varata yöpymiset etukäteen sillä huoneita on rajoitetusti.

    Hupmeister

    #166953
    MoA

    Myös arvonhakijat huomio! Nyt ei tarvitse repiä nyytistä kappaleiksi kun kaikki tärkeät sivut ovat tulostettavina yllä kuvina

    Kiva on olla ikuinen oppipoika ja siitä nautin. Meinattiin tulla sinne, mutta toi työnantaja määräsi sille viikonlopulle pakollisen veso-koulutusjutun.

    T: Se ikuinen oppipoika

    Vain köyhillä on kiire.

    #166954

    Mulla on työnantajastatuksella lupa myöntää enintään 3 päivää saikkua – ole hyvä ja nyt ei ole estettä saapua paikalle. 😀

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #166955

    …mää olen ny ikävä ihminen, mutta jos “Möötti tapahtuma on tarkoin varjeltu salaisuus” niin oliko sitten pakko laittaa _jäsenlehden_ sivukuvat julkisesti esille, tä? 😯

    [size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
    [b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
    kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]

    #166956

    Ei kai siitä ole haittaakaan, että jäsenistö saa uudellakin tavalla infoa. Nimimerkillä kohta 40 kertaa Kiltamöötissä mukana ollut. Salaisuus säilyy tämänkin jälkeen. Salaisuuden voi murtaa tulemalla paikalle. Aulangolla nähdään. 😆

    #166957
    MoA

    Mulla on työnantajastatuksella lupa myöntää enintään 3 päivää saikkua – ole hyvä ja nyt ei ole estettä saapua paikalle. 😀

    Kiitos Jimmi tuesta, mutta antaa olla. Toi anelu ei ole minun juttujani ollenkaan ja toiseksi sinun saikkulupasi ei ole pätevä 😀
    P.S. Tarkoitan sitä, että koskaa, siis en milloinkaan tule anomaan arvonylennystä 🙂

    Vain köyhillä on kiire.

    #166958

    @2cvkimmo wrote:

    …mää olen ny ikävä ihminen, mutta jos “Möötti tapahtuma on tarkoin varjeltu salaisuus” niin oliko sitten pakko laittaa _jäsenlehden_ sivukuvat julkisesti esille, tä? 😯

    Vastaus on kyllä!
    Ehdottomasti tarvitsee markkinoida kyseistä tapahtumaa ja mikä helpointa, on laittaa se esille niin, ettei tarvitse erillisiä koodikieliä saadakseen selville, että mitä, missä ja milloin. Kiitos 2cvkimmo kysymyksestä. Tapahtumassa tosiaan selviää vasta, mistä oikeasti on kyse, joten kaikki jäsenet kaikilta jäseniltä uksien paremmalle puolelle. 😀

    Hupimestari
    Matti Castrén

    Palautetta ja kysymyksiä otetaan myös puhelimitse 0401940999
    Myös kaikki muutkin viestimet käy, paitsi pulloposti, sillä merelle on viitisen kilometriä.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 31)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.