Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Yleinen keskustelu › Super, SUPER-sätkä
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
4.10.2007, 10:57 #123609
Taitaa meikäläisen ja Ollin superit jäädä tämän jalkoihin.
http://www.youtube.com/watch?v=q67UwAhxkKI
Oli kuulemma Borlängessä trailerilla tuotuna. En kyllä huomannut, valitettavasti. CX T-2:sen etukelkka asennettu vetareineen päivineen…Lisää täällä http://2cv.aagarage.com/
4.10.2007, 11:25 #141405Jep, siellä se oli:
4.10.2007, 12:27 #141406Hulluja nuo ranskalaiset :D. Mulla on tosta video kun se kiihdyttää tuolla maailmankokousalueen viereisellä tiellä, mutta video on vähän turhan korkea resoinen laitettavaks juutuupiii…täytyy tässä kattoo jos jaksais askarrella.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]4.10.2007, 14:37 #141407Sisso. 😯
Paljos tommosessa koneessa on tehoa? Suorituskyky?
Nimim. ranskissivuista ei tajua mitään…
4.10.2007, 14:56 #141408Ennemmin pitää miettiä teho-painosuhdetta. 2.5 litrainen turbo kyl liikuttaa sätkän koria…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]4.10.2007, 15:36 #141409Kaikkeahan sitä voi tehdä mutta kyllä se on ruma.
Sivulta se näyttää ihan kohtalaiselta… 😉 Tamiya on ottanut rättäristä
huonosti mallia tehdessään pienosmallin, mutta miksi siitä pitää ottaa mallia
takaisin päin..-Olli
4.10.2007, 20:41 #141410Olihan se V8 sätkä Hollannissa paremman näköinen kun mittasuhteet oli kohdallaan. Tuonkin olisi varmaan saanut kapeammaksikin, mutta silloin ei olisi kaasunestejousitusta taka-akselilla. Hämmentävää sinällään kun ovat kääntäneet koko paketin väärinpäin. Miten lie kääntäneet vedon? Tasauspyörästö toisinpäin, ehkä. Eikös T2:sessa ollut vaivaiset 170 kaakkia? Vääntö kyllä pitäisi olla kohdallaan. Mutta joo, on se kamalan ruma, ja täysin hyödytön.
4.10.2007, 20:52 #141411@miki wrote:
Hämmentävää sinällään kun ovat kääntäneet koko paketin väärinpäin. Miten lie kääntäneet vedon? Tasauspyörästö toisinpäin, ehkä.
Ihan normaalistipäin näytti olevan palikat, eikä tuollaisessa poikittaisessa asennuksessa tuota peränkääntömahdollisuutta edes tule.
@miki wrote:Mutta joo, on se kamalan ruma, ja täysin hyödytön.
Kovin samaa mieltä tuosta olen. Se, jo mainittu, Hollannissa ollut V8 -moottorinen oli sentään siististi toteutettu…
4.10.2007, 20:57 #141412@Jasu wrote:
Ihan normaalistipäin näytti olevan palikat, eikä tuollaisessa poikittaisessa asennuksessa tuota peränkääntömahdollisuutta edes tule.
No niinpä tietnkin.
Ruma, mutta Citroen 8) .5.10.2007, 11:17 #141413Oli se kyllä oikeasti inha. Siis ne mittasuhteet oli NIIN väärin, että kävelin pari kertaa vain ohi. Oli monta muuta kivaa, jopa ihan telttojemme lähellä.
5.10.2007, 16:50 #141414Tuo takana ja kyljessä oleva “rekkarikilpi” http://WWW.DS23.FR sivu johtaa sylttytehtaalle
Jaa tuolla se osoite olikin jo ylhäällä.
Vieläkö Ranskasta muuten saa noita rekkarikilpiä tehtyä suutarilla. Joskus kauan kauan sitten sellaisen teetin omalla nimelläni. Rekan tuulilasin sisäpuolelle sen asettelin. On vain hukkunut jossain muutossa.
5.10.2007, 17:56 #141415Kyllä kilpiä varmaan saa yhä teetettyä, myös ainakin Saksassa ellei Belgiassakin. Ranskassa oli valikoimaa tekstityypeissäkin.
6.10.2007, 17:24 #141416Neljä kovaa ajatellen supereita :
http://www.youtube.com/watch?v=DBfzV95nmwI&mode=related&search=Motor%20Citro%C3%ABn%20GShttp://www.youtube.com/watch?v=6wQRNzDR080&mode=related&search=Motor%20Citro%C3%ABn%20GS
http://www.youtube.com/watch?v=XWFiOGemM3w&mode=related&search=Motor%20Citro%C3%ABn%20GS
http://www.youtube.com/watch?v=uGNOqhrrar0&mode=related&search=Motor%20Citro%C3%ABn%20GS 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]6.10.2007, 18:12 #141417@Isoo-Jukka wrote:
Kyllä kilpiä varmaan saa yhä teetettyä, myös ainakin Saksassa ellei Belgiassakin. Ranskassa oli valikoimaa tekstityypeissäkin.
Sellainen olisi aika veikeä Sätkässä. Mulla siinä lukisi varmaan AAKKU.
7.10.2007, 17:16 #141418Dänks, AkaIle noista videoista!
Hitto kun olisi aikaa, bensa olisi halpaa ja asioita olisi helpompaa laillistaa niin
saattaisi tuo oma pakukin saada ahtimen.. tosin luultavamminkin
hihnavetoosen.. mutta siitä enemmän myöhemmin.. nyt kun on muita
projekti suunnitelmia… 😉noissa videoissa missä esitellään kone tilaa on outoa että konetta pidetään
“ahtamattomana” koska imusarjan ja turbon välinen paine putki loistaa
poissa olollaan.-Olli
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.