- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Takalasin vaihto
Eli onnistuuko itse ja onko hankala, pitäisi
vaihtaa tuo lämmitettävä lasi.
Terveisin:
Miikka Kokko
Lappeenranta
miikka.kokko@pp4.inet.fi
Muuten ns. helppo nakki, mutta itse ainakin tappelin sen tiivisteen “muovinauhan” kanssa. Sen takaisin paikalleen saaminen tiivisteen “sisään” oli työlästä = kyseiseen tiivistemalliin on muistaakseni jokin erikoistyökalukin olemassa… vaan toiset kertokoon tarkemmin, minä vaihdoin ikkunan joskus 1988 ja muisti voi olla mitä on.
Tuon ajankohdan jälkeen on aina vaihtunut kattokin samalla 🙄
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com
Joo,sen työkalun saa Biltemasta ja sitten pluikastetta välihin niin menee kevyesti. Vaihdoin klasin koska siinä oli joku mukava tarra…
t: Pertsa
@kontio pertti wrote:
Vaihdoin klasin koska siinä oli joku mukava tarra…
t: Pertsa
Ai nythän mä hokasin miksi vuosikymmenet sätkäilyä harrastaneilla on ikkunat tarroilla peitettynä. Kun vaihdetaan katto, vaihdetaan siihen uuteen kattoon se vanha persoonallinen takaklasi. Kun otetaan uusi sätkä käyttöön, vaihdetaan ne pikkusivulasit sekä katto tai takalasi. Näin saadaan paitsi hyvin persoonallinen ilme kulkimeen, myös erittäin tehokas häikäisysuoja takaa ja takaviistosta paistavalle auringolle 8)
Entäs toi tuulilasiosasto?
Tuo lämmitettävä takalasi on hyvä idea, säästää hyvät tarrat jääskraban armottomalta vaikutukselta talvikäytössä.
Sorry kettuilu, oikeasti olen turhautunut tähän talveen 👿 kun ei ole sätkää alla. Haluaisiko joku vaihtaa AX:ään? Tiinakin kelpaa.
Tuota tuossa noin vuosi sitten tuli asenneltua pakuun sivu ikkunat, jotka ovat samanlaisella tiivisteellä kiinni. Kyllähän siihen jonkin verran aikaa kului. Työ kalu mitä k´äytin oli tavallinen talttapää ruuvvimeisseli.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste