Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat Talvikisat 19.3.2011 + kevätkokous

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #126481

    Hattulassa vanamajalla Kirjoituskalliontiellä, ettäs tiedätte etukäteen ja ajoissa kerrankin. Klo 11 aletaan hiihtää kilpaa…

    #160103

    Paikka on vuokrattu vain päiväksi. Mikäli löytyy väkeä jotka haluaisivat paikalla yöpyä, on vuokrausajan kasvattaminen mahdollista kumpaakin päähän toistaiseksi. Vuokraus maksaa 100€ yö – kallista jos joutuu maksamaan yksin, mutta jos kimppakivaa halutaan, niin siitä vain. Mökissä on käytännössä vain yleistä tilaa ja siis patjaa ja peittoa pitää raijata paikalle itse. Muutama sänkykin löytyy (5?). Seuraavassa viestissä on tietoja camina mieheltä. He ovat Vanamajalla kokoontuneet jo useasti. Varauspalvelu minun kauttani Kai nolla400 202891 tai sitten vaan tähän keskusteluketjuun vastaamalla.

    Viestiä muokattu ja kenties muokataan lisää aina kun tilanne niin vaatii. Näin toimien ei tarvitse etsiä tietoja pitkin keskusteluketjua.

    Lisävuokrauksesta kiinnostuneita ( poimin näitä keskusteluketjusta itse omaan tahtiin )

    Jatkot: Kaila, Croisette,

    Etkot: Jokivarren tytär (?),

    #160104
    eki

    Rakennuksessa on yläkerrassa iso takka/kokoushuone ja keittiötilat. Alakerrassa on kaksi osittaisella seinällä toisistaan erotettua tilaa jotka toimivat saunan pukuhuoneina, itse sauna, pesuhuone sekä WC-tilat.Varsinaisia yöpymispaikkoja, ts. sänkyjä, rakennuksessa ei ole.
    Perille johtava Kirjoituskalliontie saattaa tuntua ensi kertaa saapuvalle pitkältä, mutta sitkeys palkitaan: tien päässä olet perillä! Tie kiemurtelee Rosenlewin kartanon pihapiirin läpi, joten älä menetä uskoasi tässä vaiheessa vaan ajele rohkeasti eteenpäin.

    #160105

    On Siellä Caminamiiteissä ollut muutama sänkykin? 5-6 kpl? Ainakin mä olen aina sängyssä nukkunut siellä, omat petivaatteet toki eli esim makuupussi. Aina olen tosin varannut mukaan oman patjankin. Hieno on paikka kiva että sinne 2CV-väkikin eksyy 😀 .

    Mä voisin kyllä olla siellä yötäkin jos muutakin väkeä jää iltaa viettämään?

    #160106

    Olen sitä tapahtuman jatkamista sinne sunnuntain puolelle itsekkin miettinyt. Kevätkokouksen jälkeen vois pitää vaikka vielä pilkkikisan ja sitten olis saunaa ja kankahalla pyöriskelyä. Jos jatkoista kiinostuneita ilmaantuu runsaasti, yritettäis hankkia paikalle vielä puolijoukkueteltta. Kipinänä on tietty se joka herää kylmään…ja laittaa uudet tulet kamiinaan…joka sitten sammuu…jne

    #160107

    Kiinnostusta olis meikäläisellä, vaan ei varakuskilla, valitettavasti. Jos tulen, niin ajattelin tulla jo perjantaina, mutta kuis se onnistuis? Silloin oisin riskimmässä kunnossa ku ei tarttis heti pitkän ajon jälkhen hypätä suksitten päälle? Tai voisinhan mie ku eläkeläinen jo oon, niin olla jossain välillä yötä, jotta ehdin pelipaikoille ja kilpahiihtoon viimeistään klo 11. Onko vielä perinnesukset saatavissa lainaksi, vai otanko omat hihtimet mukhan? Katellaan ja kuulostellaan,,,,,,,,,,,,, 😉

    T. Anja

    #160108

    Anja meille mahtuu hyvin yöpymään, vaikka tulisit jo viikkoa ennen. Täältä sitten mennä pärähdät vauhdilla kisaan, niin voitto on sulla miltei taskussa.

    #160109

    Killan tapahtumakalenterissa tää on merkattu Herralaan!? Mahtaskohan olla pikku vihre siinä..?

    #160110

    Joo, bugi on. Mie korjaan ehtoolla kun pääsen himpeen.

    #160111

    Se on sitten seuraavana viikonloppuna tuo. Kukaan ei ole ( paitsi 2. viestin hemmot ) kysellyt majaa varattavaksi pidemmälle ajalle eli yötänsä halaisi paikalla viettää. Noista hemmoistakin yksi suuntannee Acry:n kokoukseen. Tällainen yöpymismahdollisuus on siis kenties tarjolla ja kysellä sitä siis kannattaa – mutta nyt jo aika kiireellä.

    #160112

    Suoritettaiskos ampumahiihtokisan ammunnat sillä tykillä ❓ 😮

    #160113

    Hox Kaila!

    Jokivarren tyär on hiihellyt niin paljon, että jätän Talvikisat väliin, pysyttelen ihan kotinurkilla. Anteeksi, kun en ole aiemmin ilmoitellut näitä alustavien suunnitelmien muutoksia. 🙁

    Ei mopolla mahottomia,,,,,,,, Vanhakin kyllä jaksaa, mutta voimia pitää joskus jakaa eri tavalla kuin mieli tekis 🙁

    Mukavaa viikonloppua lauantaita!

    #160114

    Tunnelmia päivän kisasta:

    Rajun Jaostenvälisen viestin lähtö.

    Vaihtotunnelmaa

    Ja kolmanneksi rajussa kisassa tuli Tampereen joukkue

    #160115

    Hämeenlinnan jaoksen ja luvatta myös Lahden jaoksen puolesta, kiitän 2cv harrastajia, ketkä tapahtumaamme kunnioittivat läsnäolollaan. Kiitoksen ansaitsevat myös muutamat aktiiviset jaoslaiset, jotka vapaa-aikaansa uhrasivat olemalla mukana järjestämässä näitä kisoja.

    Kolme pakua+kolme tiinaa+neljä sätkää… +ZX+XM+C1+Saxo+Visa+Xantia… = hyvä citroen näyttely missä vain, ja se sattui nyt olemaan täällä – Hattulan peräniemessä.

    Hml:n jaoksen JP Kai

    #160116

    Laittakaa kuvia näytille, ne jotka olivat paikalla.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.