Etusivu Foorumit Päävalikko Ostetaan Turvavyöt

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 3 viestiä, 16 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #142909

    Mie kävin kattomassa, oli yllätys kummassakaan kulkimessa oli vain yhdet vyöt takana. Niissä -76 oli uutta vastaavassa kunnossa, kiinnitys takalokarissa että latteessa. Toisessa -71 oli minusta kiinnitys parempi molemmat lattiassa, toinen penkin vieressä toinen varapyörä kotelon päässä. Toisessa kulkimessa lailliset pultit, toisessa vissiin ihan 8.8, mutta eiköhän kummatkin pelaa. Että semmoisia 😀

    #142910

    Luulen, että se erikoinen kierteytys johtuu juurikin noista kestävyysasioista. Ettei mee kukaan laittaan liian hepposta pulttia. Itelle on tullu vastaan 16 ja 18mm kannoilla turvavyöpultteja, niitä kokoja kun ei niin paljon muutoin sätkässä oo. (Paitsi loppupään…)

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #142911

    Yllättävän valtavia voimia kohdistuu kiinnityspisteisiin varmaankin tositilanteessa. Esim. lattiaan omia kiinnityspisteitä tehdessä olisi syytä käyttää vahvempia pultteja ja suuria laakeita aluslevyjä. Sisälokasuojissakin on n. 10 x 10 cm vahvikepalat tehtaan jäljiltä. Bensatankin yli menevä kiinnitysrauta on aivan uskomattoman jykevä.

    Joskus on mietityttänytkin jälkiasennuksena 80-lukuisiin tehtävät takapenkin 3-pistevyöt, jossa yläpiste viritellään itse mahdollisesti muuutamalla varovaisella pistehitsillä kattorautojen kulmaan. Tällaisen suomalainen katsastaja mieluummin hyväksyy kuin tehtaan tekemät lantiovyöt.

Esillä 3 viestiä, 16 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.