Etusivu Foorumit Päävalikko Yleinen keskustelu Valokuvaus – OSIO

Esillä 15 viestiä, 136 - 150 (kaikkiaan 237)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #146121

    Un-pimp my ride jatkuu, Ami sai alkuperäis henkiset vanteet sekä kapselit:

    Lisää tämän päiväisiä otoksia TÄÄLLÄ

    -Olli

    #146122

    http://s66.photobucket.com/albums/h269/2cv/Ami8/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Varmaan siis tuolla.

    Nätit. Tekee jotenkin hauskan yhdistelmän nuo vanteet pillereineen ja korin saama elämä. 🙂

    #146123

    Joo, juurikin tuolla! Kiitos!

    -Olli

    #146124

    Pidimme Karin kanssa “Suomen ensimmäisen superi-miitin” ja saimme kolme yksilöä linssin alle… Ensi kesänä tavoite on sitten vähintään neljä 😀

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #146125

    Hienoja autoja. 😛 3. kuva, hauskasti menee tuo perspektiivi. Pepper näyttää niiiin isolta verrattuna varsinkiin amiin.

    #146126

    Optinen harha, taisi olla kuvaaja lähempänä Pippuria kuvanottohetkellä.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #146127

    …Pepperissä onkin todella hieno sumuvalo keulalla… 😉

    [size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
    [b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
    kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]

    #146128

    Vaasassa oli talvi viime lauantaina. Ei enää.

    #146129

    Niemen Seppo pyysi laittamaan ao. mahtavuuden näytille ja koska Seppo on paljon vahvempi ku mie ja tietää missä mie asun niin laitoin 🙂

    #146130

    No pirrskutti…Artsihan siinä Lahdenmäestä mittaa ottaa…vai kuinka
    kuinkas ne ton Tiinan sinne ylös veti???

    #146131

    No niin, tässähän on huomattavasti dramaattisempi kuvakulma kun koostamallani videolla. Pikku yksityiskohtana voisi vielä todeta että kun aloin tuota maikkarin kymmenen uutisten kevennystä peräänkuuluttamaan, soitin ensimmäiseksi Artsille kysyäkseni suurpiirteistä ajankohtaa. Ei muistanut, mutta ehdotti että ehkä Järvenpään Sakke (Sleepy Sleepers) tietäisi kun on parempimuistinen. Soitin Sakelle, mutta taisi hänenkin arviossa olla n. viiden vuoden heitto. Pätkä kuitenkin löytyi maikkarista, ja hyvä niin.
    Vaikka ilmalento videolla näyttää aika kevyeltä, joutui Artsi pitämään niskatukea muutaman viikon. Lisäksi olivat poliisit yrittäneet viimeiseen asti estää tuota temppua vetoamalla mm. siihen että Dyanen renkaissa oli tieliikennellain edellyttämää raja-arvoa alittava määrä kulutuspintaa jäljellä. Temppu kuitenkin toteutui, vaikka se oli alun perin tarkoitus suorittaa suurmäessä. Tämähän tehtiin (vissiin) K70 -mäessä. Dyanen runko oli kuulemma jo alun perin murtumaisillaan, ja kaikki lasit sekä katto poistettu. Samoin kuvassa näkyvä turvakaarihässäkkä oli vaadittu kulkimeen.
    Siitä oli vielä Artsin kaverit koettaneet kuljinta tempun jälkeen tehdä, en tiedä onko vielä liikenteessä, ja minkälaisena
    Artsi on pitkäksi venähtäneen villin kauden jälkeen ihan kuosissa, ja myy prätkiä omassa “Artsi Cycle” -putiikissaan Helsingin malminkartanossa.

    #146132

    Tiina vedettiin vaijereilla sinne ylös.Varsinaisen matkaan lähettämisen suoritti kirveellä puupölkkyä vasten köyden katkaisten Tolvasen Pekka,joka myös valokuvan otti.Ja hyppy tapahtui K70 mäestä,koska Betonimäen
    alustan ei uskottu kestävän tiinan alastuloa.Että semmoista silloin.tv seppon

    #146133

    Tämähän oli hypyn jälkeen auto-gallialaisen pihassa jonkin aikaa. Takaovet oli hitsattu kiinni, etteivät aukene hypyssä:)

    #146134

    Se firma oli Auto-Ranska.Auto Gallialaista me ei silloin vielä oltu perustettu.Tiinan omisti silloin P Laipio
    Näin muistaa seppon

    #146135

    Loppukäyttöä Lammin kankahilla – peuran väijykoppina.

    Takaluukun silmä tarkkailee ….

Esillä 15 viestiä, 136 - 150 (kaikkiaan 237)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.