12hp malli.
Onko sitä vasenta jarrurumpua varten todella purettava lämmönvaihdin, pakoputki ja jarrupääsylinteri?
Jarrukengät on ihan öljyiset, jarrusylinteri näytti kuivalta, niin kuulostaisiko todennäköiseltä että vaihdelaatikossa on tasauspyörästöllä pronssilaakereita, jotka kuluu herkästi jolloin stefat rupeaa vuotamaan öljyä? Tai jos perä on väljä niin syö näitä samaisia laakereita ja stefoja? Meneekö se öljy jarrurummun sisään? Saakohan noita pronssilaakereita mistää valmiina/stefoja?
Onko jollain valmiita mittoja näille pronssilaakereille?
Jos vuoto olisi laipan välistä niin se valuisi ilmeisesti maahan suoraan.
Rumpua kun ei saanut kuin vähän raotettua ilman noitten purkamista, niin on tuo öljyvuodon lähde vielä hämärän peitossa.