- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › vanteen sisäpuolen sauman ruosteturvotus?
Moro
Haeskelin kaverin sätkään kelpoisen vararenkaan Puolan retkelle, Rengas on hyvän oloinen, mutta nyt aloin tarkemmin tuota tutkittuani huolestumaan hiukan vanteen sisäpuolen saumojen turvonneisuudesta. Eli siis vanne on muuten hyvinkin siistin oloinen, mutta ne saumat ovat ruosteen turvottamat, kyseessä on siis vain reissulle vararenkaaksi tuleva, mutta olisi erittäin ikävä todeta reissulla, että vararenkaan (jota toivottavasti ei tulla tarvitsemaan) vanne ei mahtuisikaan pyörimään? Eli kuinka paljon nuo sisäpuolen saumat saa olla turvonneet, jotta vanne vielä sopii pyörimään?
EI haittaa mitään jos ei ole enää massaiskareita kulkimessa.
Mutta jos onkin moiset? en kyllä nyt ulkoa muista onko -72 nelkussa vielä massat?
-72 nelkussa alunperin ainakin on ollu, voi joku on saattanut modernisoida ne poiskin.
Noille turpoamille olen näyttänyt säälimättä isoa vasaraa. Jos se vanne ei kestä vasarointia niin ei se ole turvallinen enää ajossakaan. Eli ihan säälimättä olen hakannut turpoamia matalemmaksi ja ruosteen helistessä ne painuvatkin aika paljon. Vanteen kehä itsessään on vuosimallista riippuen niittaamalla tai pistehitsaamalla kiinni ja kuten sanottua, jos jompi kumpi noista ratkeaa vasaroidessa niin vanne on jo muutenkin sökö. Kuulosuojaimet ja suojalasit ovat ihan pop tuossa hommassa 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste