Mä tein joskus tuommosen, 20mm huonekaluputkesta. Tapit pystyyn pitkistä M8 ruuveista, bensaletkua pehmukkeeksi rengasta vasten, ensialkuun ihan suorana koko matka, kumpikin pää “ohennettu” leikkaamalla kiilamaiset palat pois jättäen ylä- ja alapinnat jäljelle. Eri päissä vielä siten että asettui vähän suorempaan, ja vaikka on paljon maltillisempi “pudotus” mitä tehtaan tekeleessä, mahtuu silti 135 leveä varapyöräkin pellin alle…
Pitäisi joskus tarkistaa, paljonko tilannetta pannuhuoneessa muutti varapyörän sijoittelunkin kannalta, kun tuuletuskouru tuli jätettyä aikanaan pois. Kuskinpuolen osuus lokasuojan lähellä oli alkuun suoraa putkea sekin, mutta lopulta muutaman mutkan kanssa kuten kuvasta näkyy jotta sai BN-4 Eberin sopimaan sekaan…
Melko vakiona pysynyt pannuhuone kaikkinensa..? Ei tuosta taida kukaan edes haaveilla tekevänsä alkuperäisen kaltaista museoajoneuvoa…