- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › venttiilien säätö….
Kun sitä pientä kalinaa siellä kuului kävimpä oikein uuden rakotulkin
eräästä ruottalaisesta tilpehöörikaupasta ostamasssa, hieno ja kiiltävä,
numerotkin näkyi ilman lukulaseja. Tilaahan Tiinassa on työskennellä niinkuin kaikki Tiinan huoltajat tietävät. No niin 0,20 käteen ja säätämään, helppo homma ….kopat kiinni ja öljyä lisää…kolisee edelleen!!!! Auki, kiinni…Auki, kiinni…neljännellä kerrrrralla aloin epäillä
ruottalaista laatua mutta ei laadussa mitään vikaa ollut, päin vastoin, olivathan rasvanneet kyseisen työkalun niin hyvin että 0,20 ja 0,25 olivat liimaantuneet yhteen =0,45 kyllä kolisee.
terv.Kari80+1
Sääditkö ne venttiilit siten,, että säädössä olevalla sylinterillä oli kumpikin venttiili kiinni yhtä aikaa ja sytytys hetkellä? Se nimittäin on helpoin ja ainoa kohta vanhalle ja kuluneelle nokka akselille.. Kokemuksesta kyselen??
😀
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Säädin venttiilit normaaliin tapaan, ei kolise enää. Saa olla tarkkana uutta rakotulkkia käytettäessä ettei lehdet ole liimaantuneet toisiinsa kiinni.
Kiitos hyvästä vinkistä.
Itse käytän imu 0.15 ja pako 0.20…..
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste