Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka venttiilien säätö….

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #123369

    Kun sitä pientä kalinaa siellä kuului kävimpä oikein uuden rakotulkin
    eräästä ruottalaisesta tilpehöörikaupasta ostamasssa, hieno ja kiiltävä,
    numerotkin näkyi ilman lukulaseja. Tilaahan Tiinassa on työskennellä niinkuin kaikki Tiinan huoltajat tietävät. No niin 0,20 käteen ja säätämään, helppo homma ….kopat kiinni ja öljyä lisää…kolisee edelleen!!!! Auki, kiinni…Auki, kiinni…neljännellä kerrrrralla aloin epäillä
    ruottalaista laatua mutta ei laadussa mitään vikaa ollut, päin vastoin, olivathan rasvanneet kyseisen työkalun niin hyvin että 0,20 ja 0,25 olivat liimaantuneet yhteen =0,45 kyllä kolisee.
    terv.Kari80+1

    #140056

    Sääditkö ne venttiilit siten,, että säädössä olevalla sylinterillä oli kumpikin venttiili kiinni yhtä aikaa ja sytytys hetkellä? Se nimittäin on helpoin ja ainoa kohta vanhalle ja kuluneelle nokka akselille.. Kokemuksesta kyselen??
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #140057

    Säädin venttiilit normaaliin tapaan, ei kolise enää. Saa olla tarkkana uutta rakotulkkia käytettäessä ettei lehdet ole liimaantuneet toisiinsa kiinni.
    Kiitos hyvästä vinkistä.

    #140058

    Itse käytän imu 0.15 ja pako 0.20…..

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.