Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka viripajat

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #123935

    Onko kellään kokemusta STP tai muista viriosia ja koneita myyvistä firmoista euroopassa. Myös tomitus ajat kiinnostaa. On ainakin STP toimittanut tänne pohjolaan jotain koneita. 😉

    #144365

    Älkää ostako STP:ltä mitään. Eräskin kiltalainen (en minä) odottelee yhä vuosia sitten maksamiaan ja tilaamiaan viri-tavaroita.

    #144366

    Olen kuullut myös XXX firmasta erittäin huonoa eräältä toiselta foorumilta.
    Nuo XXX firman palikat eivät myöskään ole mitään “super erikoisia formula
    mekaanikko tuotteita”. Kaikkien itseään kunnioittavien moottori koneistamoiden
    tulisi osata värkätä vastaavia. Millainen viritys on mielessä?

    ps. ja ennen kuin tähän keskusteluun kukaan vastaa että: “miksi sätkää
    pitää virittää”, vastaan että kukin harrastaa tavallaan. Koska samaan
    hengen vetoon voin itse kysyä miksi sätkä pitäisi esimerkiksi entisöidä?

    -Olli

    #144367

    Samaa mieltä olen minäkin Jukan kanssa . Saksalaisetkin pitävät pajaa epäilyttävänä. Olen kerran siellä käynyt ja ei paikka luottamusta herättänyt. Eikä niitä sätkiä tarvitse virittää. Kerkee niillä vähemmälläkin. Koneet pitää opettaa nöyriksi jo alussa. Eräällä moottoritiellä eräässä maassa otin nopeutta navigaattorin mukaan 132 km/h tunnissa. Ja sitä kesti kaaaaaauan.

    #144368
    #144369

    kiitos vastauksista tarkoitus ois saada lisää väätöä ylä ja ala kierrosille.tarkoitus on lisätäkuutioita ja puristusta,kampiakseli tasapainoon vauhtipyörän kanssa kevennettynä, laakerointi paremmastamateriaalista ja sopivan kiree nokka. kaikki riippuu mitä on saatavana kohtuullisen helposti ja sitten pitää miettiä sopiva kokonaisuus. 😉

    #144370

    Hekalla Porvoossa on KONE. Otappa yhteytttä.

    #144371

    Tälläinen mielenkiintoinen viriputiikki on Belgiassa. Kokemusta minulla ei palveluista ole.

    http://www.pp-2cv.be

    Kataloogi:
    http://www.pp-2cv.be/FR/Catalogue/Catalogue.htm

    Tätäkin voi katsella ja ECASilta saa osia myös:
    http://www.2cvparts.co.uk/2cv_tuning.htm

    #144372

    Tuosta pajasta olen kuullut paljon hyvää. Ovatten olleet paljon Afrikan kanssa tekemisisissä, sekä 4-veto hommissa.

    #144373

    Samoin minulle tuntematon palveluntarjoaja:

    http://www.2cv-power.de/english/index.htm#Content:

    #144374

    Tämä aiheuttaa kuolaa suupieleen…

    http://www.2cv-power.de/english/tuning/652cc/652.htm

    #144375

    Tuollanen kotimaassa porattu setti on itselläni käytössä. Alkuaikoina näiden kanssa oli ongelmia liian tiukkojen sovitusten kanssa, koska Visan mäntä on suunniteltu elämään alumiinisylinterissä. Paljolti oli kiinnileikkaantumisia.

    Valmiiksi hieman väljäksi porattuna kyllä toimii, mutta aina saa hieman peljätä, jos pitkään vedättää täydellä teholla. Kovin ovat ohkaiset sylinterinseinät porauksen jälkeen.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.