Etusivu Foorumit Päävalikko Ostetaan Visa Clubin (652) vaihdelaatikko (tai kytkinkoppa + pääaks.)

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #124252

    GS-laatikko-ostoksen jälkeen se pitäisi sovittaa sätkän keulille, jossa jo ennestään majailee 652cc.

    Olisikos kellään tuohon operaatioon tarvittavaa Visa Clubin kytkinkoppaa ja pääakselia? Sitroseltahan koko laatikon saa satasella, mutta jos jollain on halvempi tai lähempänä niin ilmoitelkaa.. 🙂

    -Erkka

    #146313

    Epäilempä ettei löydy (mutta eihän sitä koskaan tiedä). Itse hain omani Sitroselta.

    -Olli

    #146314

    @PienempiOlli wrote:

    Epäilempä ettei löydy (mutta eihän sitä koskaan tiedä). Itse hain omani Sitroselta.

    -Olli

    Joo, tähän mäkin olen varautunut..On kuulunut muualtakin että voi olla vaikea löytää.. 🙂 Virttaan suuntaan en kuitenkaan ihan vielä ole menossa, niin pitää tässä vielä esittää toiveita.

    -Erkka

    #146315

    EIkö ne laita matkahuoltoon, sehän on varmasti huomattavasti halvempaa kuin ajella sinne (varsinkin jos ajalleen laskee arvoa)?

    -Olli

    #146316

    @PienempiOlli wrote:

    EIkö ne laita matkahuoltoon, sehän on varmasti huomattavasti halvempaa kuin ajella sinne (varsinkin jos ajalleen laskee arvoa)?

    -Olli

    Laittaahan ne, mutta voi olla että järkkäilen jonkin duunireissun sinne suuntaan tässä lähiaikoina. Vois samalla pari asiakasta käydä moikkaamassa…Saapahan palkan ja päivärahat siitäkin hakureissusta. 🙂

    Jos ei tuota järkkäile niin sitten vaan matkahuollolla tilaamaan.

    -Erkka

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.