Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Visa koneen sytytyksen korvaaminen 123ignitionilla
Kun bakeliitti kuluu kärjissä niin kärkiväli pienenee,, joten kärjet avautuu myöhemmin elikkä sytytys muuttuu myöhäisemmälle..
💡 😉
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Tarkistamallahan tuo tietysti selviäisi, mutta laiskuuttani kyselen. Tuossa omassa epäilen sytkän olevan hieman aikaisella, kun ei tahdo löytyä tarpeeksi korkeaoktaanista bensaa kuormituksessa esiintyvän nakutuksen estämiseksi. 😆
Tuossa on selainen kärkiohjattu tyristorisytytys vai millä nimellä tuota ihmelaatikkoa kutsuisi. Toosa on teekkareiden 80-luvulla kehittämä ja kooltaan puolet akusta. Liekö syy tuossa toosassa vai missä, mutta nakutuksen lisäksi käynnistyvyys kylmällä (alle +3) on hieman takkuista. Kun taas tuon lämpötilan yläpuolella kuin starttaisi palmun alta.
Taitaa tämän selvittäminen jäädä hamaan tulevaisuuteen, ellei vika siirry tuohon vapuksi vaihdettavaan koneeseen.
Jos haluat toimivan sytytyksen,, niin heitä kuikkaa sillä laatikolla ja laita originelli sytytys,,, tai sitten hanki 123 paketti,, sillä lähtee käyntiin nikottelematta,, niinkun alkuperäiselläkin systeemillä….
😉
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Onkos näitä adaptereja valmistunut myyntiin asti?
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com
Mulla on monta imusarjan adaptereja mistä lähtee pieni imuletku. Tehty 2cv6-2 kurkkuiselle kaasarille, EI visan kaasarille. Siinä visassa on hieman leveämmällä nuot puldit
@MikaVeee wrote:
Mulla on monta imusarjan adaptereja mistä lähtee pieni imuletku. Tehty 2cv6-2 kurkkuiselle kaasarille, EI visan kaasarille. Siinä visassa on hieman leveämmällä nuot puldit
Visan Weberissä on noin, Visassa oleva Solex käy ihan vastaavasti kuin Kutosen Solex…
Tarkoitin tuota sytytyksen adapterisysteemiä nokka-akselin päähän…
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste