Moi asennus oli helppo jopa minulle.Avaa venttiilkoppa käännä vauhtipyörästä että venttiilit on kiinni.adapterissa on pieni lovi joka joka laitetaan pystysuoraan lohkojen halkion kohdalle,pieni esim suorakulma on hyvä apuväline,Sitten vaan käännetään kunnes ledi syttyy ja siinähän olikin.Mulle tuotti vaikeuksia havaita se pikku lovi,mutta isä vainaan tehokkaat tallirillit pelasti tilanteen 😉 T.Matso
Puhut siis ilmeisesti Visan koneeseen laitettavasta 123 Ignition -adapterista. Mistä sen hommasitkaan; taisi olla jossain toisessa viestiketjussa puheena.
Julkaisija
Artikkelit
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Käytämme evästeitä parantaaksemme sivujemme käyttäjäystävällisyyttä ja toimivuutta. Jatkamalla verkkosivuilla vierailua, hyväksyt evästeiden käytön vieraillessa Suomen 2CV-Killan verkkosivustolla. Voit halutessasi muokata omia evästeasetuksiasi.
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Preferences
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Statistics
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin.Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.