Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Wanhuksen moottorin kannatinkumi ja kampiakseli

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #289876

    Tervehdys!

    Sivujen perusteella on kahtalaista tietoa: toisen mukaan 425 cc-koneeseen menee sama moottorin kannatinkumi kuin pykälää isompaan nelkun koneeseen (eli 435 cc) ja toisten tietolähteiden mukaan taas yksi ja sama menisi kaikkiin muihin (eli ainakin 425 cc ja 602 cc)  paitsi tuohon nelkun koneeseen. Miten on?

    Toinen kysymys. Onkos kaikki 425 cc-koneiden kampiakselit samanlaisia riippumatta siitä, laitettiinko koneeseen laturi kampiakselin päähän vai pakoimusarjan yhteyteen (jolloin taidettiin siirtyä samalla 12 volttiseen kantaan), mikä taisi tapahtua vuonna 1966.

    T: Janne

    #289879

    Moro!

    Takakumityyny on kaikissa sama.

    Etukumityynyssä saattaa olla ero, vanhuksen ja nelkun rungon etupalkki on pokattu alas, kutosessa se on suora.

    Kampiakseleissa ei 425cc ole eroja laturin takia. Nokkalaturin paikalle käy sivu laturin siivapyörä.

    Lasse

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.