Etusivu Foorumit Päävalikko Ostetaan Wanted 2cv6 osasia

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 9 viestiä, 31 - 39 (kaikkiaan 39)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #149146

    Mun pakussa on tehdas asennus runko, eli orkkis vanhuksen. Kori ei ole ollut koskaan pois rungolta.

    -Olli

    #149147

    Voi voi, toi ryppypelti on hieno. Mutta noi muutokset kyllä mietityttää isosti. Toisaalta alkuperäistä autoa ei viitsisi raiskata, sitten taas toisaalta..

    ööh.

    #149148

    ryppypelti on hieno… Toisaalta alkuperäistä autoa ei viitsisi raiskata

    Ja PÖH! Eihän siinä tarttee kuin valopukkia muokata ja noitahan löytyypi käytettynä, jos mobilismi iskee. 8)

    #149149

    Se on kyllä ihan totta, välillä vaan kun hirvittää ajatus.. 😀
    mulla on sellainen juupas-eipäs-väittely itseni kanssa päällä..

    #149150

    Oma mielipiteeni tuosta vanhasta pellistä uudessa rättärissä on että se yksinään vaihdettuna on aika pöljän näköinen.
    Se vaatisi näyttääkseen fiksulta kulkimen muutakin muokkaamista vanhempaan suuntaan:

    -kapeampi valopukki
    -etuvilkut pois loksuista
    -vanhat ovenkahvat
    vanha etupuskuri

    ja niin edelleen…

    Vanha pelti on muodoiltaan huomattavasti monimutkaisempi kuin uusi. Kun taas uudessa rättärissä on muita visuaalisia
    elementtejä runsaasti enemmän (jo edellä mainitut, etuvilkut, massiivisempi puskuri…) Kun tämän vanhan pellin sitten
    ymppää niiden kaikkien väliin tulee keulasta aika sekava ilmestys. Mahdollisesti epäsiisti installaatio (epäsopivat loksut,
    suuri väli puskurin ja pellin välissä…) lisää tätä kauheutta tietysti vielä monin verroin.

    En siis tässä yritä käännyttää sinua olemaan tekemättä tuota modia, vaan kerron asioista mitä kannattaa ottaa huomioon.

    -Olli

    #149151

    Moikka Olli !

    Mihin muuten piilottaisit etuvilkut ?

    Sä kun oot tollanen mahtava taiteilija-sielu niin oletkos kokeillut fotosopilla että mikä olisi parhaan näköinen keula, siis meinaan tota pyöreiden lamppujen etäisyyttä toisiinsa. Onkos se vakio, mahdollisimman lähellä toisiaan vai vähän kauempana ?

    Mulla on tietsikan taustakuvana se sun tekemäs oranssi-vaaleanruskea lowrider. Todella mahtavan näköinen. Mä vaan aina ihmettelen että miten ton apukuskin ikkunan saa auki 😀

    #149152

    Tässä on ihan hyvä vilkku setuppi, joskin uuden mallisessa puskurissa. Omassa pakussani roikkuu pikku vilkut etulamppujen alla.

    -Olli

    #149153

    …kyllä mää vähän aikaa etsin, mutta löytyihän se C3:n sivuvilkku siitä puskurista. 😯

    Mitäs jos virittelisi puskurinpäähän rivin keltaisia ledejä ja päälle kirkas listamainen linssimuovi? Laittaisi vielä toisen rivin valkoisia ledejä päivähuomiovaloksi … 😀

    [size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
    [b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
    kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]

    #149154

    @MikaVeee wrote:

    mikä olisi parhaan näköinen keula, siis meinaan tota pyöreiden lamppujen etäisyyttä toisiinsa. Onkos se vakio, mahdollisimman lähellä toisiaan vai vähän kauempana ?

    Nelkun valopukki on paree, koska kauhat tulevat lähemmäksi konepeltiä. Suorakaidevalot kuutosissa venyttivät aikoinaan pukin leveyttä ja sitä ei varmaan koskaan muutettu kapeammaksi, vaikka pyöreitä kauhoja palasi takaisin jo Speciaalien ja Charlestonien myötä?

    Kuutosissa siis pyöreät kauhat asettuvat kauemmaksi ja imho se kapeakatseisempi on kauniimpi. (Vaikka ovathan ne kaikki kauniita …)

    [size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
    [b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
    kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]

Esillä 9 viestiä, 31 - 39 (kaikkiaan 39)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.