Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Eikös se ollut niin, että jos pitää pikkulasta sylissä etupenkillä – niin jo 30-35 km.n nopeudesta äkkijarrutus (ei -pysäys) aiheuttaa sen ettei voimakkaampi pitäjäkään saa lasta pysymään näpeissään ja sitten kuuluu helposti “Pläts” 😥 tuosta tuulilasista.
Mielestäni jos rakennetaan ns. turvavälineitä sätkään pitää ne tehdä kunnolla ja vaikka vähän ylikin. Kunnolla rautaa ja paksuja pultteja ja varsinkin kiinnitykset järkeviin paikkoihin. Lantiovyöt saa sätkässä ainakin hyvin kiinni – kolmipisteen yläkulma on ongelma, niin kuin tiedämme – omassa kiinnitys on takaikkunan yläpuolella olevan “palkin” kulmissa hitsatuissa kolmiolattaraudoissa.
Mietittäväksi jää, että jos todella vöitä kolaritilanteessa tarvitaan, niin miten kestää sätkän kori kyseisten kiinnityksien kohdalta – tuleeko pelti ns. mukana? ❓Pienistä lapsista kommenttina – poika täytti juuri 13 vuotta ja lukeutuu lapsiin – mutta mitat ovat pituus 181 cm, 68 kiloa ja kengännumero 46 – se pienistä lapsista 😉
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comJasu 😀 Tiinalaisten kannattaa ostaa 123, säästyy 123 x säätötyö 😆
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comVain köyhillä on kiire 😆
päivitetty 29.02.2004 🙄
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comVelleman Kit K2543 -rakennussarja… ollut sätkässänni ties kuinka kauan… ja samoilla kärjillä – vähän herkkä öljylle, kun ei enää kipinöi kärjissä = ei puhdistu, mutta mulla ollut edellisen koneen ajan eli 200000 ja kaksi-kolme kertaa säädetty kärkiä (bakeliitti kuluu) … hintaa en muista, mutta taitaa saada 5-6 kappaletta 123:n hinnalla… Asiaa enemmän ymmärtävät (varsinkin myyjät), voivat ilmaista asian tiimoilta lisää…
Miksi muuten 123 maksaa niin hel—-sti???Tässä vielä tietoa tuolla englannilla (taitaa käydä myös 6 volttiseen, pienin muutoksin)
Gives your car the feel of an expensive luxury car. Better starting and smoother running, particularly at very high and very low RPM. Lower fuel consumption, less pollution, lower servicing costs. Drive economically, drive electronically. Only for petrol/gasoline engines. Only for cars with negative ground.
Specifications
max. current: 4A, connection speed: up to 500kHz
PCB dimensions: 70 x 35mm (2.8″ x 1.4″)
recommended housing: G304Extra Info Hints
For use on a 6V system replace next parts :
R1 and R2 : 150 ohm / 1W R3 : 68 ohm 1/4W
R5, R6 and R7 : 68 ohm / 1WSäästetty euro ei ole kauppiaan euro.
Jimmi
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comMulla on sätkässä (alkujaan nelkku, nyttemmin rakenneltu wanhus – Ami8) Runkona on Ami 8:n runko eli ei superin leveähaarukkainen, vaan normaali etupää. Vähän paksumpaa peltiä (toivottavasti) ja isot jousipöntöt, akseleina ensiksi oli alkuperäiset Amin akselit tukivarsineen (tähän liittyykin mukava muisto – Nurmekseen olin lähdössä ja koppa uupui vielä edellisenä iltana, koppa paikoilleen ja mitä helkuttia takapyörät ottaa kiinni sisälokareihin – pähkäilyä, soittelua ja sadattelua – Ami 8:n taka-akseliväli muutaman sentin kapeampi kuin sätkän ja ei muuta kuin tukivarsia vaihtamaan … no ajauduin asian oheen) … tukivarret isoilla laakereilla ja etupäässä kallistuksen vakaaja ja kaikilla nesteiskarit. Kallistuksen vakaaja teki kurvailusta mielenkiintoista – tuntui kuin toinen pyörä olisi ilmassa ja renkaat kuluivat reunoilta. Sätkäni on ollut ja tulee olemaan liian jäykkä… sätkämäinen keinunta on vain unissa – liian jykevät jousipöntöt ja uudet iskarit, ei hyvä. Kallistuksen vakaaja on hyllyllä ainakin vielä… että näin.
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comPitääkö paikkansa väite tai tosi, että kallistuksenvakaaja sätkän etupäässä syö renkaita reunoilta – liian kevyt kuljin? Luuloakin vain?
Otin oman pois – pistänkö takaisin?Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comEntäs tämä asia???
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comEi ne vastaa, ei 😆
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com23.4.2004, 06:56 vastauksena käyttäjälle: Onko jaoksella mahdollisuutta saada näiltä sivuilta… #130907Nosto – Kuis asian kanss o?
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comNäistä Sitrosista ja vastaavista… on aivan eri asia löytyykö kone hinnastosta vai varastosta… kyselin muutama vuosi sitten ja sanoivat hintaluokaksi tuommoset 1000-1200 euroa jos jostakin päin Eurooppaa löytyy, siis hyllystä ei löytynyt. Mikä on tilanne nyt, luultavasti uusi.
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comYstävällinen kysymys 😀 : Onko sätkään vanteita? Ei tarvi vastata -ymmärsin kyllä, mutta kun iski sisäinen pakko… 😉
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comKendall W10-40 (kaupungin ruohonleikkureissakin käytössä, jokin liuskemainen rakenne kuulemma etu 🙄 )
💡 Saman valmistajan yks´asteöljy w150, oivallista väljään koneeseen 🙄 😀 En suosittele talvikäyttöön 😆 Taitavat nuo autonvälittäjät käyttää ja niin noi harrikkamiehet 😯 kanss.
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comJätin tuonne aikaisempiin viesteihini päivitetyt ihmettelyt…
en tarvitse vastauksia tällä punaisella minuutilla, mutta jos vaikka ensi kesään mennessä…Hyvää kesää teille kaikille. (näin etuajassa) PärePitsiKuppi 2004 tulee…
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comOlenko väärässä jos tuumailen aktiivisena netin käyttäjänä, että jos avaussivu on muutamia kuukausia päivittämättä (täällä tai jossain muilla sivuilla) osa kävijöistä jättää sivut kokonaan vaille huomiota – unohtaa. Ei jaksa etsiä mahdollisia “uusia juttuja”, kun keskitalvella toivotellaan yhä hyvää kesää…
Ystävällisesti huomautan, että killan mahtavat sivut jäävät unholaan, jos niitä ei päivitetä.Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.comEntäs tämä asia, missä mennään?
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com -
JulkaisijaArtikkelit