Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kiitos!
Itseasiassa löysinkin tuon jo, ja pari muuta ketjua. Ehkä se numero vielä löytyy, tai meistän sen kuten katsastusetä sanoi.
2CV tänään konttorilla. Oikean vetarin keskimmäin suojakumi vaihtoon, ja huomautusta öljyvuodosta. Noh, ei se mennyt läpi kuitenkaan, koska valmistenumeroa ei löytynyt mistään. Missähän tuo meistetty versio luuraa?
Viime kerralla riitti se, mikä on stanssattu oikeassa etuaisassa olevaan alumiinilaattaan.No juuri näin! Joukkoon oli piiloutunut palanut 15A sulake, vaikka päällisin puolin se oli ehjä. Uusi sulake löytyi ja taas pelittää.
Syykin löytyi. Vasemman vilkun piuhasta eriste rikki ja maakontakti. Sekin korjattu!
Joten tilanne ohi. Kiitos Jasulle!
Vois jatkaa tähän ketjuun, kun löytyi sopiva otsikko.
Eilen sattui niin että mun -71 nelkusta hävisi tien päällä sähköt. Ajovalot toimii ja sytytysvirtakin. Vilkut, bensamittari, ampeerimittari, pyyhkijät eikä töötti pelaa. En ole päässyt tutkimaan vikaa vielä sen isommin, sen katsoin että sulakkeet ovat ehjät. Virtakynää mulla ei ole tässä saatavilla. Akussa on kyllä virtaa, että saan käyntiin ja ajettua korjauspaikalleni. Mutta mistäpäin voisin aloittaa vian etsimisen?
Tuommoisen suojan värkkäsin. Kuvauksen jälkeen suojaan tuli peltikattokin 🙂
Mä olen työni takia ollut tekemisissä verhoilijoiden kanssa vuosikaudet. Tunnen alaa aika paljon. Sopiva mukavan lisäksi kannattaa valita myös ammattitaitoinen ajoneuvoverhoilija 😉
Joensuussa ei taida olla kovin valinnan varaa vehoomopaikkojen suhteen, mutta koitas vaikka Lappeenrantaa
http://www.kaakonverhoilu.fi/index.php?pinc=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Pia on ihan oikeassa kangasvalinnan suhteen, nukkapintaiset ovat kestävämpiä ja miellyttävämpiä tunnultaan. Sitä kestoa
tarvitaan etenkin jos kulkine on päivittäisessä käytössä. Se että kankaat menee pussille ja venyvät, johtuu enemmän verhoilutekniikasta kuin kankaan laadusta. Ja tietenkin missä kunnossa ovat istuimen pintapehmusteet ja jousitus. Monesti hyvän lopputuloksen aikaansaamikseksi pelkkä pintaverhoilun uusiminen ei auta, vaan kaikki menee uusiksi pohjia myöten. Ja se sitten maksaakin jotain, itse asiassa eniten koko työssä.Kyllä välkyttely taisi loppua kun kävin kaikki sulakerasian kontaktit läpi.
@kari80 wrote:
Tuota noin..on pitempiä kuin Bedford..sanoisin Dodge RAM..aikojen alussa tulin laivalla Puolasta Suomeen nukkuen tuollaisella kannella, merenkäyntikin oli
sopivaa ja suolavesisuihkussa oltiin..ehkä syy kuormaukseen ” perä edellä” on siinä..Dodgen paku oli tuohon aikaan ns. nokaton malli, nokallinen tuli 70-luvun puolella. Minusta nuo pakut ovat Ford Econolinen malleja
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ford_Econoline.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
@amikutoseeni wrote:
@Isoo-Jukka wrote:
Tästä on vanha hyvä keskustelu, mutta en löytänyt.
Tarkoittanet tätä keskustelua: https://www.2cv.fi/forum/viewtopic.php?t=5095
Kiitos tästä!
Ja ne laturin piuhat on tiukasti kiinni. Kuten muutkin liitokset konehuoneen puolella. Virtalukon pohjaa en osannut vielä laittaa kyseenalaiseksi, joten se pitää tutkia vielä.
OK, aika näppituntumalla pitää mennä. Ja toimenpidettä tehdään “kuormitettuna”, eli etutassut tukevasti maata vasten?
No nyt olis nelkkuun tehtävä tuo kitkalevyjen kiristys. Mikähän mahtaa olla sopiva momentti mihin asetetaan?
http://stanstiresealant.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.notubes.com/product_info.php/cPath/21_60/products_id/337″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Fillarihommista tiedän että tällä lateksilitkulla saa tiivistettyä tubeless-renkaan vanteelle 100% pitäväksi
Toimisikohan myös kulkineen vanteella?
Simsoni vauhtikoneella 😀
http://www.youtube.com/watch?v=ukkqynu4LcM” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ami ja kuski bongattu Espoon Motonetin pihalla!
Oli kiva nähdä, molemmat 8)
-
JulkaisijaArtikkelit