Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Käsittääkseni peilit asennettiin Suomessa maahantuojan toimesta. Peilit eivät olleet auton vakiovarusteita. Siitä syystä peilit olivat sellaisia, mitä maahantuojalla sattui varastossa olemaan. Kuitenkin noissa peileissä on oma sen aikainen leimansa. Olettaisin, että kuvista ylimmäisessä on alkuperäinen “Suomi” peili.
Valitettavasti nuo peilit viittaavat -70 lukuun, tai myöhempään. Kuvassasi on vasen lyhyellä varrella ja oikea pitkällä varrella. Siitä kolmannesta en osaa sanoa.
Tuli vielä mieleen, että sellainen kapeampi sisäpeilikin on hakusessa.Vastattu YV:llä
Salliiko se sitten soppatykin päälle, riippuu siitä mitä rekisteriotteessa sanotaan. Tietty sitten, jos soppatykki on kuormana, eikä kovin raskas.
Ainakin päästään sen byrokratian ohi, joka on uusien omavalmistekärryjen tyypityksessä.
Kärryn, tai oikeammin kilven ja rekisteriotteen saat ilmaiseksi. Kuluja tullee hieman omistajan muutoksesta@miki wrote:
Milloinkas tuut Aakku hakemaan akselin?
Huopastefat saattaa olla maailmasta loppu. Ainakin minä jouduin superiin laittamaan muovikorvikkeen.Sain ystävälliseltä herralta Humppilasta akselin viikonloppuna. 😀
Kaikennäköistä pientä kuitenkin vielä tarvitaan.
Pistin YV:täSiis laakerin ulko- ja sisäpinnat sieltä lähtee. Laakeripinnat käännetään 180 astetta tarvittaessa, vai kui? Tukivarren alle vois vielä laittaa rasvanipan.
Tuossa räjähdyskuvassakaan en muuta irrotettavaa löytänyt.
Saakohan niitä huopastefoja vielä uusia?Kiitos ohjeista 😀
Lukitusrengas on poistettu. Sokkaa ei ollut, kun se oli ollut juuri siinä käpälässä joka on joskus murtunut.
Jaa että lyijyvasaralla uskaltaa kopistella. En vaan tohtinut, kun ei ole kokemusta siitä mitä laakerit tykkää.
Kannattaisiko ne laakerit kiepauttaa siinä akselilla, jotta kuluisivat tasaisemmin? Nythän se on vain sellaista heiluriliikettä. Voisikohan siihen tukivarteen vaikka porata rasvanipan, niin saisi purkamatta rasvattua?Akselista olisin kyllä kiinnostunut. Hyvä tietää, että löytyy. Hakumatkaa tosiaan on hieman. Kyllä se kannattanee uusia, kun korikin on poissa päältä valmiiksi.
edit: Miki sieltä tuli jo hätiin kun vasta kirjoittelin. Hesaan hurautan hetkessä, jos löytyy vain parkkitilaa moduuliyhdistelmälle 😉
Ajatus hyvä, mutta voi jäädä pää vetävän käteen. Lopulta kirjoituksia saattaa olla kyllä paljon , mutta kirjoittajia hyvin vähän.
VMPK:n palstalla on tätä kuohuntaa ollut paljon.Jos oikein tuota kuvaa ymmärsin, niin tuo sapluuna mittaa etu- ja taka-aisojen linjausta. Sapluunaa vaan käännetään ja sovitetaan akselin pultinreikiin.
Jos tekisi kuvan mukaisen, niin se kaiketi mittailee sekä ylä, että alapuolelta, sekä eestä ja takaa.
Ilmeisesti kulmat ovat aisoissa samat etu- ja takapäässä.Ongelmana on, että etuaisoista toinen on hieman ylempänä. Tietäis vain, kumpi on oikeassa mitassa. Saanut joskus hieman kipeää tuo aisa. 🙁
Aakku kiittää ja kuittaa 😀
@Musta Hattuinen Mies wrote:
Auttaisko jos sulle tekis pahvista sapluunan, jonka mukaan saisit reiät oikeisiin kohtiin?
Vois postittaa sulle, kun lähetät yksityis viestinä nimi ja osoite tidot?💡
No auttaisi varmasti 😀
Jos kotomaasta etsii, niin Vammalan rengaspalvelussa on hinnastossa 125 R 400 Michelin X 130€
Ahaa.. Haussa on siis Belgian malli. Siellähän oli jo kaikenlaista Deluxe juttua ennen France malleja.
Mitenkäs nuo kapselit? Mahtoiko nekin olla jotain Belgian designeä.
Mielenkiintoinen sivusto.
Tarkoitetankos nyt sellaisia 16″ renkaalle sopivia?
Onkohan ne tällaisia linkin mukaisia? Reikää keskellä niissä ei liene ollut. ❓
http://ami-2cv.com/index.php?page=shop%2Fproduct&category_id=7&product_id=2409@Lasse1 wrote:
Nyt tuli postia äiteelle AKE:sta !!
Tuli kopiot alkuperäisistä ensimmäisistä rekisterikorteista, ei kovin laadukkaat, mutta kuitenkin luettevissa. Hinta oli 13eur kappale + 5,10eur postitusmaksu.
Hauskaa palata pakujen juurille, mietin jo elääköhän eka omistaja jne !!Mulle tuli ainakin jännä fiilinki, kun sain kantakortit käsiini. Ikäänkuin Wanhus olisi alkanut elämään uudestaan kun saa juuret.:D
Nuo AKE:n hinnat ovat harrastelijan kannalta minusta hieman tyyriit. Noin se vielä menee kun selviää yhdellä, mutta jos sieltä tulee useita rekisterikortteja eri ajanjaksoilta à 13€, niin Huh, Huh.
Toisaalta mahtavaa että tämmöinen mahdollisuus on järjestetty edes rahalla. 😀
Eikös siellä niissä työntötangoissa ole sellaiset reiät, joista vois sopivasti säätää sitä välystä pois vaikka sokalla?
Tässä mun tapauksessa on väljää niin paljon, että poljintangot huljuu sivusuunnassa. On vähän ontto olo kun hakee poljinta jalan alle. Lisäksi akselin oikenpuoleinen pää on niin kulunut, että pelkään sen lähtevän pois reiästään.
Ei se nyt tietenkään tielle putoa, mutta välys voi sillä hetkellä olla jotain muuta. -
JulkaisijaArtikkelit