Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 301 - 315 (kaikkiaan 415)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: milläs-veis? OSTETTU ON ! ! #137516

    @Jasu wrote:

    Yhdistelmää hyvä ja halpa ei taida olemassa ollakaan.

    Mää olin kerran ostamassa autoradiota osto- ja myyntiliikkeestä.

    Pyysin hyvää ja halpaa. Myyjä iski tiskiin kaksi radiota ja kysyi otatko molemmat. Siinä on toinen hyvä ja toinen halpa.

    Olikos siinä Heinemann kärryssä jarrutkin. muistan joskus sellaista vetäneeni. Se oli outo kun siinä oli vähän niinkuin vankkurikate ja työntöjarru. Silti älyttömän pienikokoinen. Laadukkaan näköinen ainakin oli.

    vastauksena käyttäjälle: Tyyppikilvistä #137397

    Juu ja mulla -56 mallisessa on ruskeanpuoleinen pohjaväri, tai ainakin se näyttää siltä. Voi olla jostain punaisesta virttynytkin.:shock:

    Oisko jollain tiedossa esim. jotain nettisivua, jossa näihin väreihin ja merkintöihin olisi vihkiydytty.

    vastauksena käyttäjälle: asiattoman viestin poisto #137484

    @Citroman wrote:

    OLEN USEAMMANKIN “ROSKA”VIESTIN POISTANUT “VIERAANA”
    POISTOOIKEUS VAIN ON RAJATTU AIKAKATKAISULLA. 🙁 SIIS AIKA PIAN ON VIESTI POISTETTAVA!

    No siinä selitys aikaisempiin poistoyrityksiin. Oli siis viesti muhinut liian kauan.

    vastauksena käyttäjälle: asiattoman viestin poisto #137482

    Joo tiedän systeemin, eli vieraana voin poistaa vieraan viestin. Valitettavasti mulla on joku bitti poikittain, joten en omaa poisto-oikeutta.
    Oman viestin voin toki poistaa ja poistan tuota pikaa.

    Edit: Nyt mullakin toimi poisto-oikeus taas 😀 , joten poistin Pa***n.

    vastauksena käyttäjälle: Tyyppikilvistä #137395

    Vielä jäi mietityttämään tuo alempi punainen laatta. Mistähän se kertoo? Sitten siinä on sellainen kaiketi alumiininen luiska oikealla pystyssä ja siinäkin on nummeroita.

    Oisko toi musta tyyppikilpi sitten se -60 luvun pohjaväri?

    vastauksena käyttäjälle: Kuka tietää/muistaa #137145

    Kaiketi se on niin, että maalaus on tehty alunperin hieman säästeliäästi, jolloin rintapelti ja lokasuojien sisäpinnoilta kuultaa musta pohjaväri. Sama tilanne on takakontissa. Käsittääkseni myös konepellin päälipuoli kuultaa keskeltä hieman tummempana.

    Juuri tätä mietin, kun pakosta joutuu ylimaalaamaan, jotta jos pyrkisi sävyttämään nuo alunperin tummankuultavat kohdat alkuperäisen kaltaiseksi. Ainakin on varmaa, että tasaisesti ylimaalattut pinnat konehuoneessa eivät vastaa ihan alkuperäistä vajavaista maalipintaa.

    Arviointini perustuu vain -65 malliseen, joka on osin alkuperäisissä maaleissa. En tiedä millainen maalipinta on ollut -50 lukuisissa, tai -70 lukuisissa

    vastauksena käyttäjälle: Varaosakirjaa sunmuuta ladattavaksi #137335

    @Isoo-Jukka wrote:

    Acrobat Professionalilla tuo onnistuu kutakuinkin automaattisesti. Save PDF from web page…

    Ilmankos. Mulla kun on vain tuo luku Acrobat, mutta kiva kun näit vaivaa 😀

    vastauksena käyttäjälle: Varaosakirjaa sunmuuta ladattavaksi #137333

    Hieno homma tuo varosakirja. Kulkee mukana, eikä sivut likaannu.:D
    Miten tuon onnistui saamaan PDF muotoon?

    Siinä pienemmässä tiedostossa taitaa olla vahingossa tullu sama osoite, kun kummastakin aukeaa tuo vanhempi varaosakirja.

    vastauksena käyttäjälle: wanhuksen lampunkuuppien "pisarat" #137054

    Tässä vielä käännös tuosta edellisestä
    Mulle ainakin toi enklannin murre taipuu paremmin. 🙂

    Tässä Yahoolla käännetty versio

    Enklannin kiälinen sivu: Klikkaa tätä

    vastauksena käyttäjälle: Wanhuksen ovet 1965-? #137086

    Samansuuntaista taustateitoa itselläkin on.

    Netistä löysin maininnan, että tää klipsipidin olisi tullut käyttöön syyskuussa-66.

    Sitten jostakin esitteistä olen haarukoinut oven profiilin vaihtuneen ainakin johonkin malliin jo -72 syksyllä. Niitä paneeleita en tosin niissä vielä nähnyt.

    Minkähän värisiä ne ikkunan kehykset sitten ennen ruostumattomia mahtoi olla? Esitteissä lähes kaikissa vanhemmissakin on kiiltävät listat. Liekö sitten taas jotain Belgian malleja.

    Jos nyt lähtisin siitä ajatuksesta, että säilyttäisin nykyiset ovet ja muuttaisin sen klipsin alkuperäiseen malliin. Oisko siinä järkeä?

    Ovet ei ole pahemmin ruosteessa ja ovat kohtuu sileät pelleiltään. Ainoa vika on että varsinkin kuskin ovi on aivan vetelä. Kittasin saumat uudestaan, mutta ei tunnu auttavan.

    Onkohan se sitten tappi vaihdettavissa, vai liekö yhtä puuta listan kanssa?
    Toinen ihmettelyn aihe on se klipsi. Miten sen mahtaa saada ehjänä pois?

    Kiitoksia tähänastisesta

    🙂

    vastauksena käyttäjälle: Rättärin trailerille sitominen #136595

    Kuljetus sujui mullakin ihan onnellisissa merkeissä.

    Nyt otin neuvoista vaarin ja sidoin tukivarsista ja pyöristä. Ongelmana oli mullakin nuo harvat sidontapisteet, kun kysymyksessä oli kuorma-auton lavetti.
    Tuli tällainen sekasikiökiinnitys. Takaa kiinni vanteista, kun noissa 16 tuumaisissa oli liinan mentävä aukko. Etupää sitten tukivarsista.

    Hyvin pysyi, eikä löystynyt lainkaan.

    Tässä vielä kuvatus tästä härdelistä.

    vastauksena käyttäjälle: 12 heppasen hihna luistaa #136917

    Tällaisen kupin löysin 12 heppasen kytkinvarren juuresta.

    Oliskohan oikeanlainen? Siinä ei oikein näy mitään reikää pohjassa, mutta ikäänkuin siinä olisi jokin sydänlanka keskellä pohjaa. En ronkkinut enempää, jotta en tekisi mitään peruuttamatonta.
    Miksiköhän siinä on sellaiset urat kupin yläreunassa?

    Jos se on voitelukuppi, niin seuraava kysymys olis miten sitä käytetään ja mitä liukastetta siihen laitettaisiin?

    vastauksena käyttäjälle: Kaasutinvaihto/-vertailu #136891

    @2cvjimmi wrote:

    Eli keskipakokytkintä (?) varten kaasarissa on tällaiset osat + se vivusto, mutta tämä jousitettu osa oli aivan hel***in piukassa kupin pohjalla, vaan pitäisi luultavasti liikkua? Jos pitää, niin mitäs pistän liukuaineeksi, vai riittääkö hiekkapaperipuhdistus kupille ja bensa hoitaa lopun? Mikä tämän osa systeemin perimmäinen tarkoitus on – hitaampi bensan herutus vai toisin päin?

    Sitä tarkoitusta olen kanssa miettinyt.
    Olisko tarkoituksena pitää kierrokset riittävän ylhäällä, jotta keskipakokytkin ei tarpeettomasti irrottaisi vaihtamisen aikana. (arvaus)

    Toisaalta se on vaihtamisessa hieman hankala, varsinkin jos hakee hyvää kierrosaluetta huonon synkronoinnin vuoksi. Jää ikäänkuin liikaa kierroksia kun vaihtaa.

    vastauksena käyttäjälle: 12 heppasen hihna luistaa #136914

    No mulla on se -64 varaosakirjakin, mutta siinä on samat kuvat 🙁

    vastauksena käyttäjälle: 12 heppasen hihna luistaa #136912

    Kaivoin esiin varaosakirjasta tuon kytkimen räjäytyskuvan, mutta en löytänyt siitä mitään öljykuppia. Taikka sitten en osannut etsiä

    http://guillon2cv.free.fr/documents/album_dico_pieces_detachees_49_59/slides/page_36.html

Esillä 15 viestiä, 301 - 315 (kaikkiaan 415)