Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Onko noille jäsenille tarkoitetuille sivuille tullut joku jippo salasanoihin, vai onko mulla jäänyt jotain huomaamatta?
Wanhassa sivustossa toimineet tunnukset eivät ainakaan mulla pelitä enää….Minusta tuo viisarin heiluminen kuuluu tyyliin. 🙂
Luonnotonta jos se jököttäis tönkkönä niinkuin nykyautoissa.
Itse käytän suhteellisen varmatoimista mittakeppiä täyttöaukossa. Ei ainakaan ole paljoa sähkövikoja siinä ollut.Tjaah..
Kyllä mun Sitikka starttaa laturilla. En tiedä onko siinä erillistä starttia lainkaan.
Microhybridistä puhuvat…Nuo tapahtumien päivämäärät voisivat olla muotoa pp.kk.vv.
Tuppaa olemaan vaikea hahmottaa tuollaviisiin kansainvälisesti.
@Croisette wrote:
Näytä aktiiviset viestiketjut näyttää kaikki viestit luetut ja lukemattomat, ja alareunassa on sit valikko josta voi valita miltä ajalta viestit näkyvät.
Selkis…
Elikä aktiiviset viestit voivat olla myös kuolleita viestejä, vain aikaväli ratkaisee.
Minulle niillä viesteillä ei ole käyttöä, johon ei ole tullut mitään uutta kirjoitusta. Hyvin vilkkailla foorumeilla saattaisi olla käyttöäkin moisella, mutta täällä nyt ei mikään juttu huku, koska uusia avauksia tulee tuiki harvaan.Mulle ei oikein aukea, mitä nuo aktiiviset viestiketjut ovat. Ovatko ne sellaisia, joissa on paljon vastauksia?
Jos on näin, niin eikös tuo “Näytä lukemattomat viestit” tee saman asian. Siinähän juuri näkyy kaikki lisätyt viestit edellisen käynnin jälkeen.
Tuo kirjautuminen ei liene mikään ongelma yleensä. Minulla on kaikkiin foorumeihin laitettu täppi kohtaan “kirjaa minut aina sisään automaattisesti”@LPN wrote:
Kuulostaa varmasti pessimistiseltä, mutta lyön kaljan vetoa että tämä tulee olemaan tosiasia viimeistään 10-15 vuoden päästä. Eikö ne Ollilan työryhmän esittämät tiedonkeruulaitteet pitänyt ottaa käyttöön joskus 2020 luvulla? Ja jos sitä ei autoon saa asennettua, niin sitten ei sillä autolla ajeta. Ennustan minä.
Veikkaisin, että vapaa ajelu ilman seurantaa tulee sallituksi vain museoajoneuvoksi rekisteröidyllä ajoneuvolla.
Tuollaisessa 20 vuoden rajassa ei ole mitään järkeä. Sillä rajalla tämä maa täyttyisi hetkessä verovapaista 20 vuoden ikäisistä ajoneuvoista.
Jos jotain rajaa haetaan, niin nykyinen 30 vuottakin on liian pieni ikä. Tämä näkyy etenkin moottoripyöräpuolella. Noita 30 vuoden ikäisiä voi tuoda maahan pilvin pimein museoitaviksi.Tuossa listassa taitaa olla vain näitä uudempia autoja…
Mulla ainakin lukee otteessa omapainon kohdalla 510kg. Malli tosin lienee 2CV AZ.@Croisette wrote:
“Lähde: Trafi / liikennekäytössä olevat henkilöautot 30.6.2013”
OK
Ilmeisesti museoidut eivät sitten ole Trafin mukaan liikennekäytössä.
Varmaankin hyvin monet yli 50 vuotta vanhat autot ovat silloin tällöin liikennekäytöstä poistettuja.
Tilasto ei siis kerro varsinkaan vanhoista rekisterissä olevista autoista varmaa lukua.Tjaah…
Puuttuukohan siitä museoidut ja väliaikaisesti liikenteestä poistetut?
Ainakin mun -56 ja -65 Sätkät ei näy ollenkaan. Pitäisköhän käydä tallissa tarkistamassa?Hangosta Paldiskiin oli ainakin viime kesänä kohtuullisen edullinen ylitys retkeilyautolla Manner-Eurooppaan.
http://navirail.com/matkustajat” onclick=”window.open(this.href);return false;Tällainenkin tutkimus on näemmä tehty kulkimien epävirallisista nimistä…
http://www.kulkine.net/” onclick=”window.open(this.href);return false;@Visa-mies wrote:
Sinnehän se jäi, mihin poliisi sen siirsi, kun Tuksu puhalsi 1,56 promillea.
Siirtokehotukset ikkunassa Riihimäen Peltosaaressa. http://imgur.com/S32Jmzr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Jaa ei se ollutkaan varastettu. Tuksu vaan ei ilmeisesti muistanut, mihin se Sätkä jäi.
7 H 3
@Herra_Pii_Poo wrote:
Kaikkein pahin tilanne oli Loimaalla, kun ammattiautoilijan itsetunto ei kestänyt sätkän perässä ajamista. Rekka roikkui pitkän matkaa meidän takakulmalla vastaantulijoiden kaistalla ja kun minä vähän hiljensin reilun 80 matkanopeudesta, niin teiden ritari kiilasi meidät pientareelle! Peräkärryn rekisteri oli WSB-512.
Loimaa on aika vaarallinen paikka…
-
JulkaisijaArtikkelit