Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 197)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Teho-osia maailmalta #170651

    Niin nuo rattaat ja purettavat kiertokanget kammen kera n.3000€ miten olis kimppatilaus 😀

    vastauksena käyttäjälle: Teho-osia maailmalta #170645

    Siis helppoo ku heinänteko ja selkeetä!
    GT-motors 0,25 välyksellä
    R-koneistus 0,3 välyksellä
    Jenkki autot 1,27 välyksellä
    2CV 0,85 (muistaakseni)
    Euroautot Osa 0,5 välyksellä
    Ja kaikki saa mitata miten parhaaksi näkee ja kokee. Eiku vertailee vaan 😀

    vastauksena käyttäjälle: Teho-osia maailmalta #170641

    @Akaile wrote:

    Tönärillä mittailin. Mulla on vastaavat kuvat kuin yllä Visa 635 koneesta ja Gt Motorin versio kutosen vakio nokasta. Palaan asiaan, kun kotiudun. Nyt olen reissussa.

    Voisitko laittaa nuo kuvat, ku kiinnostas nähdä ollaanko oikeilla linjoilla? Vai ootko vielä reissussa.

    vastauksena käyttäjälle: Teho-osia maailmalta #170629

    Tuossa kun kävin tallissa, niin mittasin yhden nokkakepin?
    Mittaus venttiililtä:
    Välys 0,3mm 26/78 68/49 nokkakulma 108*
    Imu auki YKK 1,72 mm Maksimi 8,63 mm
    Pako auki YKK 2,78 mm Maksimi 8,55 mm
    Ja mitä mieltä tuosta ajotuksesta?

    vastauksena käyttäjälle: Teho-osia maailmalta #170627

    Nuo diplot voi kätevästi korvata vaikka ratakiskolla :D.

    vastauksena käyttäjälle: C3 1.6 ’04 – män jo. #170857

    Eikös tuo oo pirtee jopa paperillakin?

    vastauksena käyttäjälle: Työkalu #170860

    Mikä tuo on?

    vastauksena käyttäjälle: Lohkolämmitin #170854

    Täällä olis ylimääräinen, saa irroituksen vaivalla tai ei ihan! Vaatii tavaran rahtausta Turkuun.

    vastauksena käyttäjälle: Teho-osia maailmalta #170618

    No nyt on tontilla kaks erilaista nokkaa lisää ja ne on mielenkiintoisia! Toisessa lukee AE285X nostookin on, mutta ei oo tuota Jasun mittalaitetta 😀
    Ps. Huomenna lisää, jos osaan ja ymmärrän jotai asteista ja nousuista.

    vastauksena käyttäjälle: Teho-osia maailmalta #170613

    Niin ajattelin, jos joku osais käyttää työntömittaa tai jopa mikeometriä! 😀

    vastauksena käyttäjälle: Teho-osia maailmalta #170611
    LPN wrote:
    Kokeilemalla tuo varmaankin parhaiten selviää. Ensimmäiseen versioon nokkakulmaksi vaikka 108 astetta ja aukioloasteita suhteellisen maltillisesti, vaikka noin 230 astetta sen ameriikkalaisen stantartin mukaan mitattuna. Venttiileihin sitten mahdollisimman suuri aukeama, 8-9 millin väliin voisi olla hyvä tavoite.

    Siis venttiileihin suuri nosto ja tuohan on jotain mitä ajattelin. Vakio kutosen nokan nosto on 6,24 mm x keinuvipusuhde joka on 1,17 = 7,30mm
    Tai “LPN” 8,5mm x 1,17 = 9,945 mm
    Eräs Keravalainen tekee virinokka jonka nosto 5,6 mm!
    5,6 x 1,17 = 6,55 mm
    Olisko mahdollista saada mittaustuloksia irtonokista, siis sen minimi-ja maksimimitan eroja!?

    vastauksena käyttäjälle: Siistiä… #170824

    Mietin vaan nuita kaasarinkurkkujen tukkimisia, kun kattelin Tsekeissä niin oli tehty samalla tavoin! Mutta miksi?

    vastauksena käyttäjälle: Ryppypelti #170797

    Nuuttipuki on käynyt meillä!
    Ihanaa! toi muuten Huippu Hyvän ryppypellin ja Oluen.Varmaan mulle lahjaksi, kun olen ollut tosi kiltti 😀

    vastauksena käyttäjälle: Siistiä… #170822

    Mites noissa kaasareissa on toiset kurkut tukittu?
    Haistelevat tuota palamista molemmista pytyistä erikseen.
    Niin ja tuo takalasi on pleksiä.

    vastauksena käyttäjälle: Ryppypelti #170796

    Joo ! Ne on nykyään ihan poskettomia nuo rahdit. Ostos Kiinasta 3,26€ paino 0,930 kg samaan hintaan postilaatikkoon! 😀

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 197)