Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kyllä jos minä joskus jotain sortuisin virittämään niin valintani olisi 602 ccm.
Mutta tokkopa sitä semmoseen viittii ryhtyy on varmaan aika työlästä ja aikaa viepää hommaa. 😆Kaikki ei ole ATK velhoja kuten minä tai Oskari. Tuosta kulkimesta tietää parhaiten omistaja (ELI OSKARI) ja Tietää siitä myös MIKAVEE
Kun on JO SOITTANUT…..!Miten se nyt oikeesti on ?
“Mieli tekisi kyllä isokoppaista, mutta näin varoiksi…mitä maksaa ja mikä on kunto ?”
Kysyn ja KERRO!
Mää sain tollaisen joululahjaksi :)[/quote]
Nii määki 😀 siis sain joululahjaksi…!
Osa liimoista on puhtaalle peltipinnalle ja toiset taas maalatulle pinnoille esim.epoxi. Pistehitsi on ihan hyvä, jotta saa pysymään palat paikoillaan. Olen senverran kokeillut liimoja jotta tehny yhet pakun takaovet ja ei muuten vetele ollenkaan valmistuksessa.
Miinuksina
Kannattaa valmistella huolella koska, aika kallista, suuri hukka siinä sekoitusputkessa jos tulee käyttökatkoja
Plussia
Vesitiivis sauma, paljo lujempi kun pistehitsikoroosiokyhäelmä. Saumat on rakennelman lujin kohta ovissa!No ei ois uskonu ku näki AIHION (hylätyn raadon) 😀 Onnea matkaan.
No mihin sitä enää voi luottaa,ku on tommosia ohjelmiakin ja fasepookki….. ja
Mä voin tulla KAHVILLE !!! joskus kulkiissani
Wielä siitä ruiskusta -siis joka on valmistettu Bosch Piraatti osilla, pahvilaatikossa nätisti pakattuna ja huonoilla asennusohjeilla – että saako siitä “valmiista”, jo (perus)säädetystä paketista, sen 2500€?
Tai saisko sitten vaikka 2495€? Jos olis takuu 3 vuotta osille, aidot Bosch osat, säätöpisteitä ympäri tätä maata ja puhelinneuvonta sisältyisi hintaan.
Lähetä toki Yv:ä tai soita jos kiinnostaa 04viis 3529677Tai käykö maailimannoppein IP Waihossa?
Moneltako tonne saa tulla siis yleisö?
Niin,mutta käytännössä saman verran tuossa on rakentamista kuin Megasquirtin kanssa… 😳
Jasu wrote:Sanoisin että tässä vaiheessa olis hyvä käydä vaikka kirjastossa/kirjakaupassa, ja hankkia käpäliin Virittäjän Käsikirja. Tutustua opukseen ihan ajatuksen kanssa, miettiä mitä on hakemassa, mikä vaikuttaa mihinkin jne…Niin ja toisilta se kirja on viety JOPA KÄSISTÄ 👿
Siis mun mielestä 652 pytyt,siihen visan kannet ja 602 imuventtiilit. Siihen sitte sopiva nokka (R-koneistus),megan ruisku ja sytkä.Sitte se solomu putkeen ni jo riittää teho.Kytkimeksi 180 mm ja siihen kevennetty vauhtipyörä.Laatikoksi 1220 Gs.Tietysti se pidempi(100km/h=3800 rpm), niin riittää tonne 170 km/h.Tällanen oli muuten tuolla Ranskassa ja mä näin sen siellä näyttelyssä lauantaina.
6.6.2011, 11:39 vastauksena käyttäjälle: Isompaa suutinta kutosen kaksikurkkuiseen kaasariin #161942No minä kokeilin tuota vakio 602 ja suuttimia pistin pakoputkeen laajakaistalamdan…. 💡
Ja tulos oli 1 kurkulla meni tosi hyvin
Mutta kun tuli 2 kurkku mukaan niin TÖRKEEN RIKKAALLA eli pitäs pienentää ja paljon…
Milläs muulla sen sais todettua ajon aikana ! -
JulkaisijaArtikkelit