Ja täätä saa startin nouto hinnalla,mutta käytetty siis GS malliin 🙂
Ja voihan sen vauhtipyörän käyttää sorvissa ja laittaa 180mm kytkimen. ps.näin meillä 😀
Minun käsitykseni on että Visan vauhtipyörässä on 6 PULTTIA ja kutosessa on 5 PULTTIA.( korjatkaa jos olen väärässä )
Minä haluun sen,ku Kari ei taia tulla…
Tutkialautakunta totesi joskus -60 että,kuolema TULOO JOS TUOTA KÄYTTÄÄ!!!
Ja se on tosi!!!
Terveisin. Kaasu C3 Lupa No.78
Ps. Maksn 5€ siitä,Ettet KUOLE!!!!
Ja se oikee mitta on 128.5 mm
Tuo Görmit tai siis sen (jäänteet) majailee nykyään täällä meillä.
Siis 1.5.2011 Klo 13.00,01
Ja jos on KIIRE niin täytyy olla myös JARRUT 😛
Ja kokoonnumme sinne Cittariin parkkikselle klo.13.00
Ja toinen ajatusmalli asiaan:
Käytetään samoja osia kuten edellä mutta…
Sorvataan 7mm pois vauhtipyörän levynpuolelta,niin että paineasetelma siirtyy 7mm koneen suuntaan ja tasapainotetaan se. 😳
Ja tästä seuraa se että prikat,kumiletkut ja klemmarit voi poistaa. 😆
“kolhunenki mistä vois korin vaikkapa hyljätä”= KANSALLISAARTEEN RAISKAAJA 😳
Suuri Kiitos kivaa Oli !!!eikä edes massan lisäys auttanut voiton saavuttamiseksi 😮
Terveisin. PAINAVA karttui Antti 😳
Oisko sulla kuvaa niin vois tarkistaa asian.
No kysy sitä Oskarilta!
Vastaa antti.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste