Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
On se keltanen….
Vastaa antti.Sama kirja sivu 5.5
Ei muuten ole ihan sama miten on mittailtu….Ja ei muuta ku mittailee…
Mulla on jo viimetalven mittaukset,ni päästään vertailee. 😀Mistä nuo asteluvut ja miten ne on mitattu “siis 280 ja 300”
Ja se ajotus on sitten vähintään yhtä tärkee,ku nuo asteet siihen kulkuun ja vääntöön!Kyllä siitä Iloisesta postiylläristä ISO KIITOS !! ja muistot palaa mieleen 😀 aika kultaa ne muistoiksi 😛 ja on se yks hauskimmista kokemuksista näillä reissuilla….Hyvää Joulua kaikille joko turbolla tai ilman!
T.Antti
No niin on ja olla pitääkin!!!
No AK(-5) Täällä
Tuo tänne ku kerta oikeen nimimerkilläni niitä kauppaat 😆No mikä siinä on se nosto siis (minimi ja maksimi mitta) verrattuna normi kutosen nokkaan?……
😉 Nm. toivotaan parasta, pelätään pahinta…
Ja jos pahinta,niin peruskone pois ja sieltä jostain kutosen pata tilalle…. Ja menoksi.
Vanhasta koneesta paikalliset saa (hyvän) verkonpainon.Seppo laita visan kone! Ens talvena tulee Hollolan suunnalle PAALLJJOON LUNTA 😆
?????? 😮 😮
Miksi ei suoraan
-652 kuntoon ja vaikka joku 280 nokka
-Joku sytkä
-Jopa joku ruisku (ehkä)
-Eikä sitten mitään muuta :twisted:ei muuta ei muutaOnko kaikilla jo hyvät kutosen ovet 😀
No mistä meinaat hankkia tollasen “Uudenmallisen kaminan”? vai joko löysit sellasen!
Tuossa oiva välietappi 😆 ja vähän vaihtelua matkalle 😮
http://www.parisauthentic.com” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ei en mennyt sinne, vaan tulin tänne!
Kari!!! Mulla on kuljin joka kaipais sitä piristystä 😈 jos löytyy apuja niin soittele………. 😛
-
JulkaisijaArtikkelit