Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Pitkään oli suunnitelmissa, ja kun tietyt työ kuviot harmittavasti ratkesi liika myöhään, niin jää välistä. Ehkä sit ensi vuonna.
Nuo kuvan mukaiset liittimet on olleet Kankaisten Koripajalla käytössä pitkälti toistakymmentä vuotta jo. Toki nuo vaativat omat pihdit millä ne puristetaan kiinni. Ja lisäksi tarvitaan värillinen kutistesukka ja pätkä kumiletkua jolla saadaan liitos suojattua. Näitä liittimiä on saanut ostaa ihan autosähkö liikkeestä.
Niitä marketeissa myytäviä kirosana liittimiä en suostu käyttämään autossa.
Tarkista pakoventtiilien välykset.
AU mallissa tuo pala on, mutta A mallissa ei. Sitä en ulkoa osaa sanoa koska se pala tuli henkilö malliin.
Joel
Tuo yksilö on saapunut Suomeen 30.6.1960 ja samassa erässä saapunut 75yksilöä.
Yksi tiedossa oleva kilpi on HCF-9Jos en hirveän väärässä ole on kyse yhdestä niistä kolmesta aidosta tehtaan tekemistä mitä Suomeen on harrastajien toimesta tuotu. Toisaaltaan hienoa saada tehtaan tekemäkinnyksilö liikennekäyttöön.
Yksi salkku tuossa tuli läpi käytyä ja toissapäivänä toimitettua omistajalleen.
Talvikausi tuli polkaistua käyntiin viikonloppuna Rovaniemen lumikelkka messuilla.
Tallissa riittää puuhaa kyllä kaikelle vapaa-ajalle jos vain töiden jälkeen jaksaa lähteä peltiä muovaamaan ja tutustumaan jännään Ranskalais insinöörien teknisiin ratkaisuihin. Nyt reilun vuoden ahertamisen jälkeen alkaa jo olemaan valoa tunnelin päässä ja korin peltityöt liki tehtynä. Josko se sieltä vielä jonain kesänä pääsee kilometrejä tienpäälle nauttimaan.
Suosittelen kumminkin käyttämään kannet jossain kansi pajassa jossa koneistavat ceetit ja venttiilien tiiviste pinnat optimaaliseen kulmaan.
Itse olen jo vuosia ostanut kaikki venttiilit Hollantilaisesta varaosa firmasta.
Pura ne paikallaan olevat ja hitsaa sinne 3mm levystä putken ylä ja alapintaan levyt ja puoleenväliin myös. Käännä otto pinnat kantta kohden et oikein ottaa ilman sinne kiertoon.
Kuinka monta noista vanteista on tuolla isolla Keski reijällä ovaali reijityksellä nii kuin tuo punainen kuvissa 2 ja 3
Voiko paikalle saapua esin vuoden 1962 enac mixtellä joka papereiden mukaan on azu?
Meharin nokalla ollu tuollainen laatikko 10v enkä pois vaihda jos vaan toimii. Yksi parhaista sytyistä millä olen ajanu
Itse aloin pientä pakosarja vuotoa korjaamaan jonka jälkeen huolto riistäytyi käsistä ja aloinkin tekemään moottori remonttia. No hyvä se on ajoissa aloittaa niin ens kesänä voi keskittyä sisustus hommiin ennen kroatian reissua.
Tämä kone myös saksan tuliainen ja keula pusun kärsinyt. Aiheesta saattaa tulla lisää tarinaa jos tuota rupean elvyttämään.
17.1.2018, 22:22 vastauksena käyttäjälle: Raid 4 Arctic Ducks [Only FINNISH – vain suomeksi] #248400Auto numero kuutosessa on la Puhelin mallia am/fi. Walkie-talkiekin löytyy jos muistaa mukaan ottaa.
-
JulkaisijaArtikkelit