Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Auttaiskohan tuollainen järjetön myös omani käynti häiriön poistamiseen. Kokeilisin jos sellaisen omistaisin:(
Meillä on vain positiivisia kokemuksia tuosta Redlinestä. Paljon ajettu laatikko joka on jo ääntänyt ja rusahdellut, niin sinne tuollaiset öljyt sisään ja laatikko onkin hiljentynyt. Eikä vaihtaessa enää ole pykälät rusahtanut. Eikä se maksa Motonetissä kuin 20€
Pienenä vinkkinä kannattaa seurailla nyt sen laatikon ääniä. Sitten kannattaa jonkun ajan kuluttua ne öljyt sinne vaihtaa kerran sillä on “kuivana” ajeltu. Tämä siitä syystä, että sinne on mahdollisesti päässyt tulemaan rattaista ym ym ylimääräistä metalli silppua. Sitten Redline öljyt loodaan ja pitäisi toimia. Kun muistaa vaan katsoa et se laatikon öljy on mallia GL4 EIKÄ GL5
Lokakuussa olisko ollut viides päivä sai vielä maksaa tunnelista mennen tullen. Mutta itse pallon tuijottaminen oli ilmaista, koska turisti kausi oli jo loppunut ja paikalla ei ollut ketään.
Tämän päivän uurastus tehty.
Lähtökohta:
Välivaihe:
Kunnostettuna odottaa maalia:
Eli jokainen vanne on jossakin vaiheessa ajettu johonkin rotvalliin ja siitä syystä on lommoontunut. No nämä A mallin vanteethan ovat oikein kunnostaja ystävälliset, eli vasaralla ei tee yhtään mitään. Ei muutakuin koritinaa lommoihin ja sitten hakemaan tinasta se oikea vanteen reunan muoto. Toivottavasti saan kuskattua nuo vanteet Tiistaina Vääksyyn jo punaisina.
Vanteet eivät kauaa ehtineet vanhentua tekemättä mitään. Kaupasta hiekkapuhallus hiekkaa säkki kaupalla mukaan ja kotiin. Kompura päälle ja pressu pihalle ja eikun pihaltamaan. Pressu siitä syystä että saa kerättyä hiekkaa talteen ja käytettyä uudelleen. Kohta ollaan jo puolivälissä operaatiota. Sitten on vielä vanteiden oikaisu ja lommojen suoristus ja priomat käsittely ja Vääksyyn kuskaus.
Renkaat otetaan tänään vanteilta ainakin pois ja mahdollisesti puramme autoa hieman et on sitten helpompi sitä rakentaa maalaus kuntoon. Tere tulemast mukaan.
@SEPPON wrote:
Tule vaan Mika.Erimieltä saa ja pitääkin olla jos on aihetta.Soodapuhallusta kokeiltiin Remiin,mutta suurin osa on hiottu peltipinnalle ns.neekerintukalla.
Työlästä mutta pölyistä,mutta tulipahan tehtyä.Pohjamaali spies heckerin tummanpunainen olikohan primier.Sen päälle tullee ruiskukittiä? ja hiontapohjamaalia.Eli ruosteen esto maali on Spies heckerin Priomat joka typpihappoa sisältää. Tämän päälle aletaan sitten lätkimään vasta kitit ja pohjamaalit ja pintamaalit.
Mutta hommaa riittäää tuolla tallilla ennen tuota koulutustakin niin että tärisee. Ja kaikki auttajat ovat tervetulleita paikalle.
Kiltakapteeni
Normi DOT4 sinne pönttöön vaan. Se lataus on vähän kehnon lainen yleensä noissas nokka latureissa. Valot päällä tahtoo yleensä purkaa akkua mielummin, kuin ladata.
Lähtökuopissa kohden säpinöitä.Napataan mukaan.
Olin paikanpäällä todistamassa letkan liikkeelle lähdön. Neljä Suomalaista kaks Tanskalaista, Saksalainia ja Ranskalaisia oli mukaan lähdössä.
@Musta Hattuinen Mies wrote:
Sellaista voisi kokeilla että jos siinä pyörän laipassa on siellä navan takana se reikä niin siitä voisi yrittä työntää jonkun toppariksi sille mutterille ??
Vanhemmissa laipoissa reikä on uudemmissa taas ei sitä enää ole… 💡Ja tämä homma pätee siis pelkästään etupäähän. Kakapää on sitten kovastikkin umpinainen.
No hyvä kuulla että omin pikku nakkisormin sait tuon laakerin vaihdettua. Ja kuten varmaan totesit, niin ei siihen hommaan mitään avaruus insinööriä tarvita. 😆
No mikäs rungonvaihtoa nyt viivyttää? Muistan joskus muutama vuosi sitten kun tein rungonvaihtoa, niin oliko se 6 tuntia kun oli jo uusi runko pyörillään ja ruostesuojattuna. Tosin välissä piti myös syömässä käydä. Olis ollut varmaan saman päivän nimiin vielä ajossakin, mutta sitten alkoi korin hitsaus työt joten kok viikonloppu siinä muistaakseni meni.
-
JulkaisijaArtikkelit