Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 256 - 270 (kaikkiaan 509)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Tuulilasi #164779

    Pitänee varmaan tällä viikolla soittaa lasiliikkeeseen tilaus sisälle. Joten jos joku vielä haluaapi sinireuna lasin niin pikaista yhteydenottoa.

    vastauksena käyttäjälle: "Postimerkki" 2CV6 #158993

    ja rättäri siirtyi sinne museoon aikoinaan Kangasalta.

    vastauksena käyttäjälle: Kutosen pakoventtiilien ohjurit #165153

    No niin tarkkaan en sitä asiaa koneistajalta kysynyt paljonko se ylikokoon ne ohjurit teki, mutta aihion ovat peräisin jonkinmallisesta BMW autosta

    vastauksena käyttäjälle: Kutosen pakoventtiilien ohjurit #165151

    Ei se “vanha” välttämättäsiellä pysy. Syynä oli koneistajan mukaan ilmajäähdytteinen moottori. Ei ole havainnut samaa ongelmaa oikeidenautojen kansissa, mutta sitäkin useammin ilmajäähdytteisissä. Eli alumiini pääsee antamaan periksi, jolloinka se ohjurin reikä pikkuisen suurenee. oikeastaan ainoa konsti saada kunnolliset ohjurit on, että joku koneistaja ne työstää jonkin muun autin ohjureista ylikokoon ulkopuolelta.

    vastauksena käyttäjälle: Talvirengas sarjoja #165121

    Ja siis renkaat olivat todellakin erittäin pehmeät, joten pitoominaisuudet ovat varmastikkin paremmat, kuin 90- luvun alussa ostetut Hakkapeliitat. Ja sitten renkaat pinnataan vain michelinin rungolle, joten halkaisijakin on suurempi, kuin orkkis Hakapeliitassa.

    vastauksena käyttäjälle: Ostotarvetta Wanhukseen #163537

    Taka valoja kaipaa pakuni. Eli mielellään muovipohjaiset pyöreät (samanlainen kuin sätkän etuvilkku) ja kahdella johdolla. Eli sisään yksi polttimo, jossa parkki ja jarruvalo samassa.

    LÖYTYNYT

    vastauksena käyttäjälle: Eräskin Paku #161667

    No verstas aukesi muutamaksi päiväksi käyttöön joten jotain pientä edistystä on luvassa.


    Pistehitasaus sauma oli ikävästi ruosteessa ja sitä olin jo kerran yrittänyt tinalla paikata. No eipä se auttanut muuta kun suikale pois ja uutta teltiä tilalle.

    Taka helman vahvike listat sain kanssa paikalleen jo laitettua. Tämä AK 350 on jännä kuljin, kun siinä tuo helman lista on kaksi osainen ja muissa se on yhtenäinen. Syytä en tiedä iksi näin on.

    vastauksena käyttäjälle: killan projekti? #143234

    Soittelin juuri kuriirille joka otti eilen itseeni yhteyttä ja penkit ovat nytten Lahdessa. kiitos tarjouksesta kumminkin.

    Kiltakapteeni

    vastauksena käyttäjälle: killan projekti? #143221

    Lisäksi jos Helsingistä on väkeä tulossa ja jolla tilaa on, niin sieltä olisi tulossa >Remieren penkin rungot. Jos niillekkin löytyy kuljetus niin yhteyttä minuun.

    vastauksena käyttäjälle: 12hp vetarit #164859

    Haitarikumia vaihtaessa napamutteri auki ja poistat vetarin. Laatikon vaihdossa nostat vaan loodan pois. Alapäitä ei tarvitse silloin poistaa. Ja sitten vielä eräs tärkeä huomautus. Kun liität vetarin alapään ja yläpään, niin MUISTA KATSOA ETTÄ NE KAHVAT OVAT SAMAAN SUUNTAAN. Eli siis kahvoilla tarkoitan niitä ulokkeita missä on kiinni se ristitappi.

    vastauksena käyttäjälle: Eräskin Paku #161666

    Sainpahan tänään tehdyksi joitakin pieniä peltiosia taas valmiiksi odottamaan kiinni liimaamista. Kevät on jo pitkällä jaa lämmintäkin tänään oli jo mittarin mukaan+8.3 astetta. miten se onkin, että rakentelu into on katossa kun kesä on tulossa. Tai parasta rakenteluaikaahan on tuo talvi, mutta vaan niille joilla se kunnollinen rakennus tila löytyy. Itse kun en niihin kuulu eli tallissani on seinät leveellä ja katto korkealla. Lämmityksestä vastaa aurinko ja lattian pesusta vesisade. No onneksi välillä käy oikein tuuri, kun saa jopa sisätiloissa kulkimia rakentaa. Niitä hetkiä odotellessa.

    vastauksena käyttäjälle: Tuulilasi #164777

    Vielä otetaan halukkaita vastaan yhteis tilaukseen.

    vastauksena käyttäjälle: Moottorin toiminnan animaatio. #164836

    Huomasin samantien. On se jännä että se voipi noinkin toimiva. 😯

    vastauksena käyttäjälle: millainen sulake 6voltin järjestelmään valoille #164830

    Samoin yksi vanhuksen mahdollinen hankaus paikka on se johtosarjan kannatin siinä moottorin ja vaihteiston välissä. Itselläni oli ainakin omassa 1953 mallissa siinä johdot esillä ja laitoin vain kumia siihen pellin ja johtosarjan väliin. Yksi mahdollinen on myös mistä laturin johdot sukeltaa puhallin kaukaloon. Ja itselläni ei ole ensinmäistäkään sulaketta tuossa vanhuksessa, mutta Ranskassa asennettu päävirtakatkaisija kyllä on jota helppo käyttää kabiinista.

    vastauksena käyttäjälle: killan projekti? #143212

    Ja lokasuojien pisteytys hitsautus suoritetaan vääksyssä kun kori jo rungonpäällä ja konepellin kanssa saadaan passattua ne paikoilleen.

Esillä 15 viestiä, 256 - 270 (kaikkiaan 509)