Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tai sitten rakentaa ensin Dollyn jonka kytkee sätkän perään kuin peräkärryn. Ja tämän päälle sitten kääntöpöytä johon kytkee sen “ns puoliperävaunun”
Jos kyseinen paku oli väriltään keltainen ja mallia omavalmiste, niin kyseinen yksilö on tullut nähtyä kesällä 2009 Mostin reissulla.
Oikean puoleinen näyttäisi äkkiseltään eroavan pikkuisen, mutta eipä se haittaa. Eli bensatankin täyttöputken reikä on liian pieni ei muuta eroa.
Kuvassa nayttää ainakin paremmilta, kuin mitä ne orkkikset on.
suorat ne kuuluukin olla tuon ikäisessä. Sitten tuli kaksi peiliset ja 52 tuli se tutumpi neljä peilinen. Ko laite ei käsittääkseni ole mikään paras lähtökohta edes ollut.
meidän ranskasta tulleessa 58 pakussa kummallakin puolella punaiset parkit la kuskin puolella punaisen päällä oranssi jarruvalo.
ei ole yksi ja sama osa. 9 ja 12 hp:ssa on sama putkisto. 18 heppasessa on ulostulon asento ainakin eri kulmassa. Muistaakseni olisiko ollut loivempi, eli osoittaisi enemmän taaksepäin, kuin alas päin.
tässä kevät talven aikana ottanut remi-ere:n osia työ autoni völjyyn ja siirtänyt ne iittalaan. Seuraavassa nyytisessä on myös juttua ko projektista.
Viime talvena kaveri manklasi mulle tuon kyseisen poikittaispöntön lieriön, jonka sitten niputin pisteellä kasaan. Sisälle tei pari väliseinää ja päädyt. Sisällä menee yks reijitetty putki ja ulostulo on apparin puolella ja alaspäin. Ja käynnistä kyllä huomaa jotta pönttö melkein tyhjä on.
Mutta Jasu kannattaa ottaa vähän rauhallisemmin, kuin viimeksi kun kilpaa ajamassa olet ollut. Vai parantuisikohan siitä kokonaan uudessa onnettomuudessa?
jotain pitää kanssa poistaa kyydistä. Mutta sitä kuumana peltiin tarttunutta sinkkiä ei varmaan kerkiä ottamaan maalin alta pois tähän hätään 🙁
Ei ihan liianusein suomessa vastaan tullut osa ole tuo. Ja kuinkamonta tuollaista on liikkuvissa kulkimissa? Eipä taida kovin monessa olla.
soitteleppa kari lähempänä aikataulua, miten olette tulossa. varmaan ajatte Hämeenlinnaan ja siitä kangasalalle ja sieltä orivedelle. Voisin liittyä matkaan joko HML tai Kangasala.
paku tuli vastaan se mäkisen kyydissä.
Väärin väärää tietoa! Siinä koskaan ole ollut talvirenkaita. En ainakaan usko, notta fransmannit olisi hakkapeliittaa käyttäny. Ihan Michelin X llä mennään.
T:Se JBU-70 omistaja
Tuo oli lähtökuva Karstulasta Wanhat Wehkeet paikan pihalta. Ajoihin osallistui kaksi Citikkaa. B12 1925 ja AU 1952
-
JulkaisijaArtikkelit