Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 376 - 390 (kaikkiaan 509)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Jäärata-ajot 2011 #160319

    Itse kävin juuri eilen Saarijärvellä jo ottamassa tuntumaa jäärataan tuolla meidän AU.lla. Kyseessä oli yksi tehtävä SAHk:in talviajoissa. Jäärata osuuden voitti Ruotsalainen 1955 vuoden kuplalla, jossa alla oli rallirenkaat, eli täynnä nastoja. Itse jäin voittajasta 19 sekuntia nokian hakkapeliitoilla, joissa nastoje ei ollut ollenkaan. Tehoa olisi saanut olla vähän lisaa, niin olisiolluta mahdollisuuksia kärkeen. Ja tulppa lopetti yhteistyön maaliintulon jälkeen.

    vastauksena käyttäjälle: Mäntä #160027

    En nyt muista montako rengasta tuossa ysiheppaisessa on, mutta tuollainen tasapää mäntä venttiilli “koloilla” varustettuna.

    vastauksena käyttäjälle: Jääratajot #156101

    Onneksi en kerinnyt viettämään kun koko talvi loman työpaikan tallissa vaihtaen tekniikkaa erääseen sätkään ja muutenkin valmistelemaan sen jäälle vain turvavyötä en kerinnyt asentamaan. no keväällä voikin sitten taas vaihtaa sen alkuperäsen tekniikan takaisin nokalle.

    vastauksena käyttäjälle: Rungon kuumasinkitys / kierteiden suojaaminen #155777

    Itse kiersin koriin kaikkiin viiden millin kierteisiin pultit kuuman kesto vaseliinilla ja kylvyn jälkeen ne kaikki sai porata auki ja putsata kierteet kierre tapilla. Jotkut viisaammat on joskus sanoneet, että kannattaa maalata kohdat joita ei halua sinkata. Maali palaa pois ja jättää jälkeensä “tuhkaa” johon sinkki ei tartu. Akryyli maalia on kuulemma suositeltu pirkkalan sinkisys firmassa. Puu käy kanssa, mutta eivät kuulemma kyseisessä firmassa sitä hyväksy. Pinta ruoste katsotaan myös eduksi jolloin sinkki tarttuu kappaleeseen paremmin.

    vastauksena käyttäjälle: OSTETTU 1-4 ovea uudemmalla lukkomekanismillä #155385

    Kyseisiä palasia on ollut käytössä ainakin 60-luvun vanhuksissa..

    vastauksena käyttäjälle: Suomen Mehari kanta #154886

    Itse asiassa oma meharini on valmistettu punaisesta muovista tehtaalla, joskin se on sanut matkan varrella jo uuden maalipinnan. Eräs suomalainen kaveri omisti minun meharin Kööpenhaminassa joskus 1980-1990 lukujen taitteessa. Hän myi auton eräälle tanskalaiselle varaosamyyjälle josta se matkasi suomen vaasaan.

    Muistu vielä mieleen Jukan ja Jaken belgeistä tuoma vihreä! Taisivat vaihtaa korin lähtöpäässä? Ollut ainakin Asikaisen Ekillä Vammalassa joitain vuosia sitten.

    Tuo kyseinen Mehari sijaitsee tällähetkellä Lahden suunnilla

    AutoArtikkeli teki myös vihreän, taisi olla tilaustyö Kettusen Matilta, muistanko väärin?

    Tämä taas majailee Uudessakaupungissa.

    Ouluun muuttoautona Svedujen ensimmäinen Mehari, valm no alle kaks sataa!!! Rekkari tuolloin OAU, numerot hukassa, Kuljin tiettävästi olemassa! Oli uutena Kiirunassa kaivoksella työnjohtajien käytössä. Sveduharrastajat katkeria po auton siirtymistä “länsi Venäjälle”!!

    Tämä yksilö sijaitsee tietojenimukaan Jämsänkoskella

    valkoinen ei ole ollut koskaan Nicolen. Itse E.A.A osti kyseisen yksilön Saksasta ja ajoi sen myös suomeen. Niki ei suostunut sitä ajamaan, mutta oli tyytyväinen, että voi kuljettaa lisää tavaraa suomeen.

    Loimaalta soitti viime talvena yksi kaveri joka kertoi omistavansa Meharin.

    vastauksena käyttäjälle: Ohjauslukko-ongelma #154339

    Itselläni hajosi meharin rattilukko pari viikkoa sitten Tampereen volvo truck sentterin pihaan ja siinä yritin ensin saada avainta kääntymään tuloksetta. Sitten kävelin korjaamolle ja kävin lainaamassa eräältä asentajalta kuusio kolo avaimen ja tiputin sen rattiputkeen tulevan palikan lattian tasoon (onneksi esteenä ei ollut sitä suojus peltiä). Sitten johto kahden liittimen väliin ja kotiin tutkimaan mikä siihen oikein tuli. Loppu tuloksena voin kertoa et se alkuperäinen ratti lukko on edelleen niin pienissä osissa kun sen vain saa. Eli helpoin korjata uudella virta lukolla.

    vastauksena käyttäjälle: Classic Motorshow 2010 #150947

    Tuossa keskustelimme kotona kevään ranskan tapahtuman dvd:tä katsoessa, jotta olisi varmaan katsetta herättävää, kun osastolla purettaisiin ja kasattaisiin rättäri?? Se voisi herättää hilpeyttä suuremmissa määrin yleisön puolessa.

    vastauksena käyttäjälle: Veropäätös #148422

    Dyane Mehari 0,6 2D 25kw -70, 10500 km
    vero.p 6.8.2008 päätös.p 19.8.2008
    Vertailu auto: C1 1,0i X 3d
    Autovero 15,17€

    vastauksena käyttäjälle: Pitkä perävälitys #150823

    Acadianessa on kyllä tiheämpi perävälitys kuin kutosessa Syystä, että se on käytännössä sama laatikko AK 400:sen kanssa. Kaikista harvin laatikko löytyy AMI 8 :n nokalta tai jos haluaa rakentaa niin ottaa perä välityksen LN tai LNA :sta.. sit tulee toooodeeeella harva.. 😉

    vastauksena käyttäjälle: Upea 1954 AU myynnissä Saksassa #149835

    Tarkka silmäinen huomaan sieltä virheen.. Johtuuko tuo sitten saksan viranomaisista sitä en tiedä. Mutta kone huoneesta tuon näkee ja apumiehen puolelta otetusta kuvasta.. Sinne on sovitettu AK 350 :n pako putkisto.

    vastauksena käyttäjälle: RättäriKalastaja!! #149683

    no eipä olisi ainakaan ensimmäinen kerta, kun joku tulisi jollain muun maalaisella tapahtumapaikan lipputangon juurelle..

    vastauksena käyttäjälle: KARJALANKOUKEROT 2009! #149526

    Viime kesäna hain kanssa aulangolle Camina tapahtumaan ja hakemukseen tuli laitettua maalaamoon vienti jonka virkailija muutti korjaamossa käynniksi..

    vastauksena käyttäjälle: KARJALANKOUKEROT 2009! #149523

    Pitääkö taas käydä konttorilta hakemassa puuha kilvet Caminaan korjaamo ajoa varten?? Tuleepi tuskien taival..

    vastauksena käyttäjälle: KUOPIJON KUJJEILUT 2009 #149532

    Pitäis kai taasen tulla jos ei mitään tähdellisempää tuolloin ole. Eri asia on sitten millä kinnerillä???

Esillä 15 viestiä, 376 - 390 (kaikkiaan 509)