Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hyvinhän siinä kuitenkin kävi.. Rahaa tupsahti tilille ja kolmen viikon gineksen jälkeen pääsi nopeisiin pelti hommiin. Lamput löytyivät kotoa ja pellin oikaisu nyt tuskaa ei tuota niin muutamassa tunnissa oli jo sätkän perä ihan siedettävässä kunnossa… Tuollainen saa olla loppu talven ja ehkäp äsitten kesällä aloitettaan siloittelu hommat ja maalaileminen.
Kyllähän niitä osia tuntuu olevan jonkin verran, mutta kun rakentelee osittain kulkimelle ja itselle mieleiset pöntöt niin siinä tulee se ongelma. jousia kun on eri pituisina ja silloin kuin saisi hyvät jouset niin ne eivät mahdu pönttöön. Välillä vain on sovellettava ja nyt on taas sen aika. Kiitoksia vinkeistä katsellaan myöhemmin mihin toimenpiteeseen päästiin. Ehkäpä vielä jonain päivänä omakohtaisia käyttö kokemuksiakin kirjoitella pitää
Nyt ei silmukan pidennys käy päinsä, sillä sen tarvii olla lyhyt kun varpa on liian pitkä. Ja siinä se kysymys jotta kuinkahan kestää jousi varvan hitsaus?
Onkos kyseessä ducellierin, parisinrohnen vai cibien kuupat joihin niitä etsiskelet??? jokaisessa kun erilaiset ovat!!
Ne ovat jäykemmät, kuin 350 AK;n ja AK 350:ssä on ami 6 jouset.
Yleinsä pakujen laatioissa on ollut se hiilirenkaan oljyämis kuppi, jolla öljytään hiilirengas. Ja tämä vastaan tullut on itselleni 18 hp pakun latikossa ja ak 350 lootassa. Amista en varmaksi mene sanomaan, mutta voi myös olla, että niissäkin se ollut on.
Ainakin AK mallisissa rungoissa en tiedä onko myös amien rungoissa niin ruokoaisat vahvistettu. Omassani on ainakin ulko kylkeen sisäpiolelle pistehitsattu n;1.5 mm pelti ja aisojen alkupäässä on epämääräisen muotoiset ryppypellit.
Taisikin olla niin jotta ne apu rungon pätkät hävisivät 350 pakun alta. Ja A ja AU malleissa niiden väliin tuli vielä yksi pätkä ulko reunaan. Mutta sitä ihmettelin vielä kun tuo ei mielestäni pakun runko ole, että miksi siinä on 350 AK:n pakoputkisto konehuoneessa. Johtuneeko tämä siitä, että tämä paketti on ollut pikkupakun alla???
Hurjasti tuo näytti paku harrastajan silmään oudolta kapistukselta… Omani on muuten saman näköinen, mutta taka aisoista puttuu 350 pakulle ominaiset lisä/korotus pellit, joten veikkaisin tuota pakettia kans ami6 peräisin olevaksi!!! Ja toinen mikä siinä silmään pisti olivat nuo apurungon pätkät jousi pänttöjen kiinnikkeistä ulospäin joita myöskään ei ole pakuissa ollut sitten mallin AU..
Tuota tuota todellisuudessahan itselläni pitäisi olla ne huimat 6 volttia, mutta paremmaksi katsoin tuupata sinne tuplaten lisää. Eikä ne sähköt eroa taas mitenkään. Ehkä johtojen paksuuksia tullut kasvatettua. Mutta siitä tämä omani ja sinun eroavat, kun itselläni on se yläpuolinen latusi ja sinulla taas se mukava nokkalaturi. Mutta tokihan kaaviot toimittaa voipi.
Taitaapi nuo sähkö kaaviot löytyä tästä huushollista, eivät taida hirveämmin poiketa 350 AK:sta, mutta kuitenkin jonkun verran. Takasisälokareita ei taida alkuperäisinä oikein suomesta löytyä, joten joko tehtävä ite tai haettava euroopasta.
Kiitoksija tosiaankin taas jälleen kerran mukavasta tapahtumasta… Mukavia kuvatuksija joku hörhö tapahtumasta ottanut on… Näkyypi tuttujakin naama värkkejä. Ja onhan se mukava katsella jotta kuinka paljon sitä viesti kävelyssä ollaan jäljessä oltu, mutta rutiinillahan tuo tuntui taas menevän!!
Riippuu hyvinkin pitkölti siitä kenen valmistamat valo kuupat kulkimessasi on! Niitä kun on Cipie, Marchal ja Ducellier. Näistä marshal on ainoa jossa on irralliset heijjastimet toisin kuion Cipiessä ja Ducellierissa.
No mutta. Siellähän näkyi tuttujakin!!! Ja jopa rumpuja ja bassoa soittava kaminamieskin!!
Itse olemme käyneet ovien tiivisteet ostamassa paikallisesta citroen liikkeestä… Jossain määrin edullisemmat, kuin varaosa liikkeissä!
-
JulkaisijaArtikkelit