Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
1.4.2015, 19:15 vastauksena käyttäjälle: Hy-Ri kahvittelu tiistaisin Ullan Pakarissa klo 18 alkaen #172246
Hyvät oli kahvit eilen sotkussa. Ketään tuttua hyriläistä ei paikalla ja jos en olisi isän kanssa käynyt olis yhdellä ihmisellä ollut mukavat kahvihetket.
1.4.2015, 19:10 vastauksena käyttäjälle: GS/GSA ja Panhard-kokoontuminen 27-28.6.2015 Akaassa #174698Olisin voinut tulla, mutta sattuu Remieren ulkoilutus juuri samalle viikonlopulle tuolla Suursaimaan ympäriajoissa. 🙁
Tixoa suosittelen myös minä. Faija aikoinaan meinasi kokeilla jotain postikkia, mutta se irroitti maalin pellistä. Ohuemmissa sivuverhoiluissa kuten Remieressä käytän kyllä spray kontaktiliimaa.
AC 136 olikohan tuo? nimi kuiteskin Gris rose. Käytetty -60 luvulla pakuissa ja ollut myös puskuri&vanne maali. Itse maalasin tuolla sinisen pakun sisältä.
@Isoo-Jukka wrote:
@Akaile wrote:
Dyane-miehet ja naiset pahasti alakynnessä tässä lajissa 😆 😈
Annetaan heidän poistaa maski ja verkko etukäteisvalmisteluna… 😉
Päteekö sama vanhus maskisilla Meharikuskeilla?
Tuo filmin yksilö näyttää olevan vanhempi Remiä. Osaako jku sanoa mistä sen tietää? sitten on hyvä arvoitus mitä osia tuohon on vaihdettu?
Poistui käytöstä -52-53 taitteessa. Oma A malli joka on 53 niin siinä jo se uudempi nivel.
Ja näit oikein tuon harvaripaisuuden. Johtuu siitä, että koneena on 12 hp.
Kuljin on käyttöä varten tehty, joten ei siihen ole mitään tarvinnut muokkailla. Kaikki kuvat on otettu ihan real life.
Jep. Neljä erillistä lankaa on alun perin. Kaksi pidempää istuinosassa ja kaksi lyhyempää selkänojassa. Molemmat ovat niitattu ylä ja alapäästä penkin verhoiluun kiinni.
14.11.2014, 23:12 vastauksena käyttäjälle: Penkin kankaat ja kumeja mallia vanhus lamput/laturi ostettu #173982Itseäni ei kaduta yhtään kun omaan pakuuni penkit kasasin uusilla kumeilla. Niitä on tuolla maailmalla ollut myynnissä, niin on voinut pussin läpi tunnustella kummanlaista seosta ne on. Ja tosiaan kumimaisia on tullut ostettua.
Superiin jätin kanssa orkkis vilkut paikoilleen ja tein kans tuon jenkkivilkku jutun. Harvemmin edessäajavien tarvitsee nähdä mihin olet kääntymässä, joten en jaksanut laittaa eteen muita vilkkuja. Eli eteen näyttää ne orkkis etuvilkut jotka on sijoitettu pakun taka ylä nurkkiin.
Kuuluu kun on keskipako kytkin. Kiinteällä niitä ei tarvita.
Voihan se olla tietenkin, että tuo vapaakytkin on orkkis tuossa yksilössä. Kunnollista kuvaa ei ollut tuosta moottorin kilvestä, mutta senverran pystyin näkemään jotta oli kumminkin pakun kone (sininen tausta). Ja rintapellin lommo vaikuttaisi orkkikselta. Aika kovakouraisesti niitä on siellä aikoinaan lyöty.
Nyt kun uudemman kerran kuvia tiirailin niin vaikuttaa, että koneelle on kumminkin jotain tehty. Muistaakseni -56 mallissa pitäisi olla sorvatut tiheäripaisest sylinteriputket.
Tuota itse en oikein jaksa uskoa, että jo maailmaanähneellä 12 hp koneella varustetulla pakulla saavuttaa tasaisella tuon 80 km/h nopeuden. Toisekseen aloin miettimään mahtaako tuo vapaakytkin moottori/laatikko olla alkuperäinen tuohon yksilöön. Jotenkin aloin muistelemaan, että pakut olisivat olleet alun perin kiinteällä kytkimellä ja henkilömalleissa sit oli tuo vapaakytkin käytössä (Korjatkoon joku jos paremmin muistaa).
-
JulkaisijaArtikkelit