Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Eikös tuo seppon valittu raatiin jo toistamiseen, eli ei ihan noviisikaan ole. 😉
En ole kokeillut, enkä ole puhallinta käyttänyt, mutta lämpimänä kävi.
Hämärien olosuhteiden vallitessa sain käsiini mielenkiintoisen video pätkän po. aiheeseen liittyen. http://www.youtube.com/watch?v=FCgvRfi0Zm0
itse teen tuo nöljyjen vaihdon vasta keväällä, jolloin saa poistettua kondenssoituneen veden sieltä pois. Ja joo Red lineä on tullut jo useampi vuosi käytettyä enkä siitä ihan mielelläni luovu.
@SEPPON wrote:
On tämän viikonlopun kovakattokisoissa.
Oli siellä avo kattoisiakin paikalla ja jopa AK 400 huoltoautonakin.
En ole varma mitä oli välissä, kun viimeksi po laakerin vaihdoin, mutta kovaa oli kiinni. Työkalu säilyi kyllä ehjänä, mutta rautakanki katkesi.
Liian uusi kori. Väärät renkaat. Väärä väri, liikaa valoja takana ja väärän maliset. siinä nyt mitä nopeasti silmään pisti.
Omassa superissani on ollut sivussa tupla lasit, mutte ei niitä kaappariovia. Tietääkseni suomeen ei ole tuotu yhtään kaappariovista 350 ak.ta. Mutta kaappariovet poistui ak.sta 10.12.1964 ja oma keltaiseni on valmistettu 14.12.1964. Hieman harmittaa, mutta minkäs tuolle mahtaa.
Kalvolantieltä ( 130) ja vanha härkätie (2855) tulee opasteita vielä.
eräs acadiane tuli mua vastaan ja Ihmettelin mihin se matkalla on?
22.8.2013, 16:22 vastauksena käyttäjälle: Sammu matkalle ja käynnistyy hetken päästä…. Pääsee 2km… #169978Ja jos haluaa oikein kunnolla varmistaa niiden johtojen paikoillaan pysyvyyden, niin laittaa nippusiteen siihen päälle.
Up. ^
Niin siis mullahan on jokaisessa kulkimessa vakio kone. En niihin ole tehnyt mitään tehoa lisääviä toimenpiteitä.
onko näitä ihan pakko virittää. Vakio kone kestää vaikka kuinka ja kauan.
Saako esittää kysymyksen, että miten se oma laatikko on rikki mennyt? Eli mitä se tekee tai ei tee?
-
JulkaisijaArtikkelit