Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jos projektisi kaipaa hyvää aihiota Ami6 rungolle niin ole yhteyksissä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Oletko vilkun relettä vaihtanut? Se jos on sisäisesti “sulannut yhdeksi möykyksi” niin periaatteessa sille menevä plussa voi olla maissa.
Muutoin jos ei tuurilla oikaria löydy niin sitten ei auta kuin erottaa laite kerrallaan ja testata piiriä. Ja sulakkeita saat säästettyä yleismittarin jatkuvuuden mittauksella; toinen napa miinukseen ja toinen siihen sulakkeelta lähtevään liuskaan. Niin kauan, kun tämä yhteys piippaa, piiri on oikosulussa.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Toinen puoli ehjä, toinen halki. En ole tätä itselleni puuhaamassa, vaan jeesaan kiinnostunutta mäessä. Sinänsä aika legendaarinen mylly, koska mitä ilmeisemmin Laten/Puuppolan(?) käsialaa alunperin.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]…jos joku tulee näitä kyselemään GDPR:n varjolla niin kysyppäs voisivatko julkaista sen Tiitisen listan?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Eipä midis. Tiinahemmot ovat harvinaisempaa rotua, kuin kanssasisarensa latinalaiselta nimeltään Puritanus Deux Chevauxmus, joten parempi pitää yhtä 😉
Tuli muuten tuosta listasta mieleen, että sätkän/Dyanen ovikaaren tippalista ei ole ihan mitätön varuste tällai talvella; juuri kiskoin kovakattoisen muovipulkkani ovea auki, kun on vettä valunut katolta ovitiivisteisiin…Ei oo rännejä nääs!
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Se on monesti aika rapsakkaa tavaraa näillä vuosilla, mutta sen saa tehtyä ihan tavallisesta esim. Motonetin uraan painettavasta kromilistasta. Jyrkkiin kulmiin vähän kuumailmapuhaltimella lämpöä…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Nostetaampa vanhaa topicia, kun tuli tuon 2cv-dokkarin yhteydessä uusi pätkä silmilleni ja aiheesta tuli analyysia Nyytisiinkin joskus väännettyä.. Ja 2016 ICCCR:ssä juttelin sen Engelsmannin kanssa, joka tuon yksityiskokoelmassa olevan yksilön omistaa. Tällä videonpätkällä kuuluu hienosti tuo varsin poikkeuksellinen puoliksi vaimennettu geesun rutina ja ompa kuvaa myös konehuoneesta:
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Se on pitkälti bitumia se päällystelevy, eli kuumailmapuhaltimella ja bitumimatolla nuo on toteutettavissa aika helpolla. Toki ostettavissakin varmasti, mutta ajattelin vinkata kuitenkin.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Äkkiseltään kuvia vilkaistuna näyttäisi siltä, että tuo saattaisi olla 73-75 2cv4, eli niillä uudemmilla lukoilla, ja ehkäpä nelkuissa harvinaisemmalla ruskealla sisustalla. Niiden varaosia havittelevat hox hox, ei anneta moisten mennä suoraan romuun, eikös juu?
Niin ja rekkarihan on varsin hyvä! LCO, eli loco, hullu, epsanjaksi
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Tuo on ajalta ennen 123:ia, eli yksi keski-euroopan syttyboksivalikoimasta. Lumenition, Piranha, Velleman, Sirius… En ole varma, oliko se tämä vai Sirius, joka on Porschen-insinöörin käsialaa. Suunnitteli kärjettömän sytkän johonkin malliin ja vei tietotaitonsa mennessään. Jos tämä on se, niin tuon pitäisi ampua yhden kipinän sijasta kipinäpurske, joka edesauttaa syttymistä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Jätetääs tuo tuohon viestihistoriaan näkyville myöhempiä vuosia ajatellen…alla liitteenä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Vielä saatavilla.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Tässä on myyntikuvat, teksti ei ole muuttunut:
Sellainen tulos on syntynyt, että mikäli tämä ei näiden kuvien myötä mene kaupaksi niin se päätyy seuraavan isomman projektin alustaksi ja samassa yhteydessä sitä hieman rusikoidaan uuteen uskoon. Siispä nyt on vielä mahdollista hankkia talteen suht alkuperäiskuntoinen ja ajamaton Ami-Super runko euroopan markkinoita tuntien jopa kohtuulliseen hintaan.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Just sitä! Klyyberiä:
Liittäisin tämän kuvan, mutta textboxista liitosnapit kateissa, Mika hoi
https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi6hfup4_HeAhXClosKHRe2ALsQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.indiamart.com%2Fproddetail%2Fkluber-lubrication-german-oil-6739618012.html&psig=AOvVaw1Zq8qyb7XYbRdLDIO3Ib8i&ust=1543311982637544Jäin kyllä miettimään, oliko sittenkin punainen kylmiin ja tämä Klüber kuumempiin?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Tuli Karin viestistä mieleen Espanjan reissu, jossa tinskusuperiin meni pari vetareita vaihtoon noiden reippaan 6000km aikana. Oireet alkoivat ranskassa ja oireiden syy oli lämpö. Laakerirasva oli tyypiltään väärää noihin olosuhteisiin ja mitä ilmeisimmin meni aivan litkuksi ja sitten taas jäähdyttyään rasva jähmettyi. Oireen indikaattorina oli varsin ikävä napina, jonka seurauksena joutui pudottamaan ajonopeuksia, vaikka siellä oli kilometritolkulla hyvää motaria korkein rajoituksin…
Siispä en myöskään olisi ihmeissäni, jos näillä alkaneilla pakkasilla olisi Karin kuvailemaa ilmiötä vanhasta/väärästä laakerirasvasta johtuen. Entisessä elämässäni, kun olin sähkömoottoreiden kanssa tekemisissä niin niissä kuumiin olosuhteisiin laakereihin asennettiin punaista Exxonin rasvaa ja kylmiin olosuhteisiin kinuskin väristä Kle..mikähän se merkki oli.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit