Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 5,251 - 5,265 (kaikkiaan 5,419)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Etsitään. #131391

    Tähtään karjalan koukeroihin, eli jos sinne joku haluasi tuoda sellaisen kiinnikkeen tyrkylle niin se kyllä kelpaa mulle varmasti… Korostan vielä, että saa olla laho kunhan siitä saa tehtyä kopion…

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: osia uusia ja käytetyjä rättärit pikkupakut #131293

    Voi… sanonko mitä? kun ois rahaa ja aikaa niin oisin heti paikalla… Jos joku hommaa noista kokonaisista jotain suomeen niin täällä on kyllä lista valmiina millä kulkimen saa täyttää… 🙄 😆

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: CV4:n ja CV6:n mittarien vaihto keskenään? #131386

    Liittimet eivät ole varmaankaan samat, nelkussa pyöreitä ja mutterillisiä liittimiä, kutosessa lattaliittimiä? Mittarin vaijeri on kai sama. Koristelevy käy, ehkä… 🙄

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Tiinan harrastajat #131202

    On/off ratkaisu on siitä huono, että jos joutuu tekemään tienpäällä remonttia niin sellaista isoa möhkälettä on vaikea asetella hyvin tienreunaan ettei se yhtään naarmuuntuisi tms…jne….

    Yhdessä tiinassa tiedän sellaisen flippi-keulan missä on lokarit+etupellit+puskuri samassa läjässä ja konepelti on omalla paikallaan. lokarimysteeri kallistetaan lamput maata kohden ja sitten sitä voi vetää autosta poispäin n. puolimetriä. Rungon sisällä on potket jotka toimivat kiskoina tälle koko paketille. Mitään muuta ei ole remontin tiellä kuin ne putket joidenka varassa lokasuojat kallistettuna lepäävät. Tätäkin esitystä havainnollistaisi kuvat paremmin, mutta kun ei ole niin ei ole… Systeemi on ollut jo yli kymmenen vuotta käytössä ja voin kertoa, että kone ja muut remontit on nopea tehdä. Tuo flippikeula vaati tietenkin muutoksia esim. valojen korkeudensäätöön jne… Uuden ratkaisun avulla molemmat valot voidaan säätää eri korkeudelle 🙂 eli oma vipu kummallakin puolella. Aikaahan tämä rakennelma on vienyt, mutta loppupeleissä sen ajan saa takaisin.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: 2CV4 osia TÄNÄÄN #131336

    😥 😥 😥 😥 👿 👿 👿 😡 😡 😥 😥

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: vaihdetaan/myydään #131140

    Älä nyt hulluja puhu? Andre Citroen kävi katsomassa Fordin tehtaalta mallia tehokkaaseen sarjatuotantoon… Ikäväkyllä Jenkit oli patonkimaata edellä….EI OLE ENÄÄ! 😆

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: tehdaskunnostetut koneet #131343

    Tuli noista männistä mieleen, että millainen on ajettavuudeltaan nelkunkone johon on vaihdettu suuremmat männät? Nelkku kun tuppaa kiertämään niin pirusti….

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Vanhan kulkimen katsastus ja rekisteröiminen #131380

    Yleensä kulkimessa tarvii olla se mitä siinä on aikoinaankin suomen rekisterissä ollut. (tai sitten tämä on vain paikallisen katsastusaseman huolimattomuutta) Harvoin katsastusetä mihinkään puuttuu, jos kuljin on muuten priima.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Tiinan harrastajat #131199

    Siinä superin lasikuitukeulassa on vielä kehittämisen varaa, joten juuri siitä muotista en lähtisi tekemään “tuotantomallia”.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Tiinan harrastajat #131195

    Itse olen syvästi ihastunut dyaneen ja rakennan sellaista parhaillaan hitaasti, mutta varmasti. Itse olen sitä mieltä, että kauan ei pysty enää odottelemaan parempia aikoja ja halvempia osia, eli jos ja kun joku tarjoaa läjää osia sekä 2cv:hen että dyaneen niin se läjä kannattaisi porukalla investoida, eikä vain odotella parempia hetkiä. Osia menee k-euroopassa rekkakuormallisia romikselle jatkuvasti ja niitä pitäisi alkaa pelastamaan ennenkuin ne loppuu…

    Nameone: paljonko pyydät tiinan lasikuitulokasuojista? Kuinka paksuksi lokarit on “valettu”? Näyttääkö hyviltä? Joutuuko paklailemaan vai onko muotti tarkasti tehty?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: osia uusia ja käytetyjä rättärit pikkupakut #131285

    Espanjan mallin dyanen takaovet avattavilla ikkunoilla ja etuovet liukulaseilla??? Halpoja kutosen koneita? vaihteistoja? acadiane/ami 8 vaihteistoja?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: vaihdetaan/myydään #131134

    Saanko ihan uteliaisuuttani kysyä, että miksi laitat ilmoituksesi uudestaan ja uudestaan peräkkäin?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Wanhukseen kutosen tekniikka. #131254

    Ainakin moottorin kiinnitystä edestä joutuu modifioimaan, kutosessa kun tuppaa olemaan leveämmällään nuo etutyynyjen kiinnityspultit. Pakoputkiston joudut asentamaan, tai noh, ainakin pätkän sitä. Kuinkas on noitten jarrujen laita? pystyykö vanhuksen poljinmysteeriä+pääsylinteriä käyttämään? Ainakin poljinmysteerio on pakoputkiston tiellä… Lämmönvaihtajat ovat oma osionsa. Hommaahan siinä on, mutta jos siltä tuntuu, että kutoseks ois saatava niin mikä ettei.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: 123-Ignition? #131150

    Jos haluaa huolettomuutta sätkään tuon 123:n avulla niin silloin ei kannata alipaineensäädöllä varustettua 123:sta ostaa. Se on idealtaan oikein hieno laite, mutta käytännössä sitä ei saa asennettua “heittämällä” paikoilleen. Joutuu hakemaan ajoitusta, kuten kärkien kanssa, koska muuten lyö ennakkoa niin paljon, että bensa paukkuu ilmanputsarissa. Ja tässäkin puhun siis ALIPAINEENSÄÄDÖLLÄ varustetusta yksiköstä. Sen perusyksikön hankinta kannattaa varmasti.

    Alipaineensäädön eron huomaa vasta 2. kurkun alueella… kts. 123-linkkien kuvista alipainesäätövälilevyn toteutus…

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: 123-Ignition? #131144

    Perus 123 on erittäin hyvä laite, mutta älä missään tapauksessa osta sitä versiota 123:sta missä on alipaineen mukaan säätyvä ajoitus. 123 on helppo asentaa ja mielestäni erittäin hyvä lisä sätkän koneeseen.

    Elektroniikkaa kukin laittaa kulkimeensa mielensä mukaan, jotkut jopa tykkäävät vaihtaa kärkiä jne… Jos kuljin on arkiajossa niin kannattaa ehdottomasti investoida kyseinen laite. Kylmäkäynnistys paranee ja vahvasta kipinästä ei varmasti ole haittaa.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Esillä 15 viestiä, 5,251 - 5,265 (kaikkiaan 5,419)