Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jos haluat, että vyöt eivät ole tiellä kun irrotat takapenkin lisätilaa tarvittaessa, niin kannattaa rakentaa vyöt kiinni takapenkin kehikkoon. Tukiristikko takapenkin runkoon hitsaamalla kiinni ja siihen vyöt. Ristikko pitää myös mahdolliset matkatavarat selästä poissa kolaritilanteessa. Jotta tukevista vöistä olisi jotain hyötyä niin kannattaa myös tehdä vahvempi kiinnitys itse penkkiä varten. Alkuperäisyys tietenkin kärsii hieman, mutta tuskin lapsesi sitä huomaa… 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kannatan myös.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]“Kärkien huoltotarve ja sytytyksen….” Voisin sen verran mainostaa, että sytkäboksin laiton jälkeen ei ole tarvinut kärkiä vaihtaa, eikä hioa…eli huoltotarvetta ei ole…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Musta haalistuu ja kutistuu auringossa kaikista nopeiten, joten olisi erityisen tärkeää hoitaa varsinkin mustaa kattoa fairy-pesulla ja muovivahalla säännöllisesti.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Niinjoo ja sen voisin lisätä vielä, että vanhempien panos on erittäin tärkeää sille, että jatkuuko tämä harrastus/elämäntapa. Jos nuorella on pienikin into rakentaa/kunnostaa sätkätin niin sitä intoa ei kannata tappaa laiskuudella. Aikaa, avustusta, ymmärrystä ja rassausta, luulen, että sillä saa nuoren koukkuun. Tilat ja raha ei ole este, ainoastaan hidaste…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Muista, että jasulla on dyane ja dyanen ovien etulyöntiasema piilottamiseen 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Jooo ei teidän vanhusten tarvitse olla huolissaan rättäreiden tulevaisuudesta, kyllä me nuoret kiinnymme noihin mukaviin kulkimiin siinä missä tekin aikoinaan.
Nm: tytöt tykkää rättäripojista 😉 😆 😆 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Itse olen nuori ja voin kertoa, että paljon on rättärin ihailijoita omassa ikäluokassani…Täytyy vain toivoa, että niitäkin rättärikärpänen purisi. Ainut mikä pelottaa on nuo päättäjät, että mitä ne keksii rättäreiden “pään menoksi”.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Eikös gs:ssä ole sellainen viiksi missä on kolme(neljä?) asentoo? Tuollaisen viiksen saa tiinaan erittäin siististi asennettua. Myös sitä gs:n alkup. vilkkuviikseä voi käyttää ja silloin ne molemmat on samaa sarjaa, eli ei pitäs pistellä kenenkään silmiin. Se nimittäin on aika toimiva kokoonpano:vasen ylempi viiksi=vilkut, alempi tihku, pyyhkijät ja pissapoika, ja oikea viiksi luonnollisesti on valot. (taas hieman epäselvää tekstiä…) Nuo kaikki kytkimet mahtuu sinne tiinan muovikotelon sisään, toimii ja on siisti.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Väljissä koneissa käytän nesteen perusöljyä… Teboil on tietääkseni hyvää sätkässä. Valvoline racing yli 150 tmk ajetuille koneille on myös hyvää öljyä–> pysyy sisässä.
Nesteen öljy on kai halvinta, Teboil on kans aika edullista ja tuota Valvolinee saa paikkakunnaltani 20e / 4 litraa, mikä ei mielestäni ole liikaa…Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Jos ostat uuden akun niin ota huomioon jarrupääsylinteri, tila loppuu äkkiä kesken. Koska kuljin on talvikäytössä, suosittelen ehdottomasti vähintään 25 neliömillin akunkaapeleita. (Jos niitä ei vielä ole.)
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Parempi kymmenen asteen heitto kuin ei mitään. Eli voihan sen aina pitää mielessä paljonko mittari “valehtelee”. Tietääpähän ainakin suuntaa sille millaisissa lämmöissä öljyt käy.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kyllä paksu öljy pisemmän päälle kalliimmaksi tulee kuin öljynlämpömittari….Se öljynlämpömittarin anturi on helppo laittaa venttiilikopan kanteen, saat siihen kiinni minkä tahansa anturin haluat.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Täytyy kokeilla sitäkin.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Molemmat vilkut toimii, mutta vilkku on vain todella nopea. Nopea vilkkuminen alkoi viikonloppuna. “Vika” on outo, koska sähköt ovat olleet samat viimeiset 14v. Luulen kanssa, että joudun plussan vetämään uusiksi… Mitä muuta on vilkkujen kanssa samassa sulakkeessa? (alkup.)
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit