Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kun on tarpeeksi hyvä kartturi niin sätkään saa puoliautomaattivaihteet 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Milläs tulpanjohdoilla porukka ajelee?
mistä hyviä kokemuksia? mistä huonoja?
Hinta/Laatu?Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]ngk:t on hyvät. missään nimessä ei kannata sätkään laittaa denso iridium tulppia! Niistä on huonoja kokemuksia.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Milläs ihmeellä normaali h4 kanta,( jossa on kolme siivekettä) menee normaaliin umpioon??? tai kyllähän sen siihen reikään saa, mutta ei se siinä ilman kiinnitystä pysy!
Katsokaa esim: http://www.biltema.fi —>autot—>polttimot ja Tuotenro 35500 (=p45t) ja Tuotenro 351008( =normaali h4) Jo pelkästään näistä kuvista huomaa polttimon kannan korkeuseron. Normaalin h4:n kanta on matalempi ja tämän vuoksi norm. h4 ei pysy vakioumpion kiinnikkeissä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]DODIIIII sanoi potilas saarinen. Kävin investoimassa h4 polttimot 60/55w p45t kanta ja voin sanoa, että kyllä kannatti. Uutta kirkkautta synkkään “talveen” 😀 .
Haittapuolena kuitenkin oli se, että peltikuupan lovi/neliskulmainen reikä, mihin umpion alapää laitetaan, sanoi itsensä irti 32-työvuoden jälkeen. 😥 😥 Mutta niinhän se on: kaikkea ei voi saada!
Eli: laittakaa itsellenne sinne rasvaa, näyttäisi ruostuvan irtipoikki ajan myötä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Olen kuullut, että se vanha musta/tummansininen valokatkaisija ei lämpene samoin kuin uudempi ruskea, johtuen materiaalin paksuudesta mitä valokatkaisijan sisällä on käytetty.
H4-umpioita ei tarvitse investoida, koska h4-polttimoita saa kannalla p45t, mikä on sama kuin hehkulampuissa. (ihan vain tiedoksi kaikille, jotka h4:sia suunnittelee hankkivansa)
Bilteman sarja epäilyttää siinä mielessä, että johdot ovat muovijohtoo, joka kovettuu pakkasella….toisaalta se olisi nopea asentaa… 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kyllä se niin on, että jos ympärivuoden ajaa niin kymmenenvuoden välein saa jo hitsailla…BX-kissat on naurettavan halpoja tällä hetkellä, joten ei se varmaankaan pahitteeksi ole jos sellaista kuluttaa.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kiitoksia! Juuri tätä olin vailla. 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Tulppien posliiniosassa ei saa olla likaa…kipinä karkaa lian mukana.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Töhnää muodostuu pitkilläkin matkoilla jos viima pääsee jostain. Se superlooni auttaa asiaan. Kyseisessä kulkimessa on peitetty maski,pohjapanssari,öljynlauhduttimen eessä(takana jos tarkkoja ollaan) alumiinilevy, villaa pytyillä jne. Ajomatkat vähintään 14km. Kone on kyllä sellainen yksilö, että ei paljon kuumene, mutta olen havainnut muissakin…
Nameonelle: Ei se lasivilla ole pahakaan viritys, koska sen laittaminen onnistuu irroittamatta lokareita…Pohjapanssarilla ja maskin tukkimisella ei konehuone tiivisty vedottomaksi.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Joo mäkin yhdyn tohon am2=dyane/ami8…on muuten tehokkain ja vääntävin 602 kone…
mutta mutta…en oo kuullu enkä nähny am3 konetta ja ayb:tä
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kannatan!
Huuto.netissä on joitakin 2cv osia sillointällöin,mutta olisi hyvä jos homma hoituisi täällä. Eli myyjä asettaisi jonkun hintarajan, (esim 1 euro) jolla osa lähtee alimmillaan ja sitten porukka huutaisi ja se joka maksaa porukasta eniten saa osan…Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]…Ja ei pakkasella haittaa vaikka laittaisi lasivillaa tms. lokareiden ja venttiilikoppien väliin. Varsinkin lyhyitä matkoja ajaessa on hyvä olla eristystä—>nostaa öljynlämpöjä nopeammin… Jos käyttää jotain palavaa eristettä konepellin alla näissä talvihommissa niin aina pitää olla erityisen huolellinen siitä minne eristeitä laittaa.
Ettei tulis yllättävää kutsua rättäreiden taivaaseen.. 😥
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kutosen öljynlämmön sietokyky riippuu myös öljyrenkaista: Olen saannut karvaasti kokea, kuinka jotkut öljyrenkaat eivät kestä yli 80c öljynlämpöjä, renkaat alkoivat falskaamaan ja tämähän tiesi “öljynsyöntiä”. Kyseessä oli muistaakseni se ohuempi öljyrengas-malli. Nekin renkaat kestävät, kun pitää öljynlämmöistä huolen.
Oletteko törmänneet siihen, että öljyntäyttöputken korkissa on valkoista töhnää? Tämä valkoinen töhnä on ilmeisesti kondenssivettä ja tätä ilmestyy kylmemmillä ilmoilla. “Ongelma” johtuu liiallisesta vedosta öljyntäyttöputken kohdalla ja parannukseksi on hyvä laittaa superlooni puolan ja täyttöputken väliin.
nimim.”Ei vesi koneessa vuokraa maksa”
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]En tiedä tarkasti, mutta kuulostaa järjettömältä. Aina on pystynyt ajamaan talvirenkaat loppuun kesällä niin ei kuulosta järkevältä, että pitäisi löytyä kolmemillii…. Mielestäni netti ei riitä perusteluksi vedon voittoon,koska info voi olla yhtä luotettavaa kuin huoltsikan vessanseinä kirjoitukset… 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit