Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Nyt näyttäisi vähän siltä, että alipaineella säätyvä 123-ignition lyö ennakkoa syttyyn hieman liikaa. En vielä tiedä tarkemmin onko tästä haittaa tai hyötyä… Kone on vielä sisäänajossa, joten yläkierroksia ei huudatella. Tyhjäkäynti on alempana, lähtee näpäyttämällä käyntiin ja väntää alhaalta. (Tosin, on siellä ne tehomännätkin) 50-60km/h lähtee nelosella itkemättä kiihtymään.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Moi.
Jos epäilet iskarien kuntoa, niin sen voit tarkistaa HELPOSTI (jos iskarit on asennettu rasvan kanssa!) laittamalla iskarin toisen pään kiinni viilapenkkiin ja toisesta päästä vedetään. Jos vetäessä ja työntäessä tuntuu välystä (löysempi kohta) jossain kohtaa ja kuuluu “litinää”, niin todennäköiseti iskari on rikki.Tätä testiä tehtäessä pitää huomioida se, että iskari on kiinnitetty samaan asentoon viilapenkkiin kuin missä se on rungossa.
Toivottavasti tämä jotain auttaa…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Joo voin kertoo vähän myöhemmin… se on tänään vasta tienpäällä. sillä pääs jo ennen remonttia alle kuuteen litraan jos jaksoi ajella rauhallisesti.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kaikkee ne Citroenin pojat on kehitelly. Siihen koneeseen lyötiin nyt sisään 9,2:1 puristus-suhteilla olevat männät ja 123-ignition alipaineen säätimellä. Pitäis liikkua…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit