Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Todennäköisesti kyllä vaihdan…. Nyt Jussi menee vesillä, joten ei kiire asialla….
Joo…katson ensin
No noilla ohjeilla onnistuu…..kiitos!
Mites kun rattilukon systeemi on tällainen valettu juttu. Alhaalla olevassa raossa näkyy ne 6-koloruuvit kun kääntelee. Voiko ne vain avata, sillä ei tuo kuori taida aueta……
Okei….irtoaako se kun tuon pannan löysää, vai onko ylempänä purettavaa….?
Ok….niitä booreja näkyi ihan selvästi kun rattia nosti ja pienellä kiristyksellä klappi hävisi…sikäli en ole huolissani, mutta täytyy toki tarkistaa jossain vaiheessa jos tuollainen riski on olemassa…
No niin kuntoon tuli kun pannan kiristin 😀 on tukeva ja ei klappia missään! Koeajolla kurvailin innokkaasti eikä naksunut enään.
Kiitos kaikille neuvoista!Ok… koetetaan….
Ja siis matopyörä ei liiku mihinkään…..
Nyt vaimon avustuksella nyittiin rattia yös-alas ja silloin paljastui matopyörän spooreja kun oli ylä -asennossa. Onko siis se kiristyspanta vain liian löysä?
Ok…. Tutkitaan …kiitos!
Kiitos vastauksista! ….veikkaanpa nyt Lassen ehdottamaa rattiakselin ja matopyörän liitoksen löysyyttä. Täytyypä kääriä hihat ja irrottaa lokasuoja…..
Onko muuten normaalia, että rattiakselissa on klappia ylös-alas suunnassa, vai kieliikö se myös samasta liitoksen löysyydestä?….Kiitos näistä….onko tuossa riskiä että jokin pettää, ennenkuin olen paikallistanut vian?
Ok 👍
…siis 20w50 Motonetin peltikanisteri……
-
JulkaisijaArtikkelit