Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jotain osia löytyy siuntiosta.
veikko 0400 952525
Ja peppureppu ja takapuskuri myity.
2cv6:n taka-akselisto tukivarsineen löytynyt hp 120 e.
Ja kärry noudettu. Kiitokset projektiin osallistujille! Tästä eteenpäin homma on kiinni itsestäni…
t. amikasi
ja tietysti ami8:n rattiputki sopii hienosti tuohon tarkoitukseen, sopii suoraan rättärin matopyörään. Yksi kappale ratin ja rattilukon kanssa löytyy siuntiosta.
0400 952525Ja peppureppu on varattu.
Varastosta löytyi myös hyväkuntoinen vihreä 2cv6-konepeitto 100 e ja kunnostuskelpoinen 2cv6-korikehikko uusilla helmakoteloilla 100 e, 2cv6 leveä takapuskuri 20 e, 2cv6-valopukki 15 e ja etu-ja takapuskurin kiinnikkeitä a’ 10 e.
amikasi
Siuntiosta löytyy lainaksi. Kuljetus Espooseen saattaa järjestyä.
t. amikasi
0400 952525Onko vielä tarjolla? Tarvitseisin lavetin tykille – soppatykille!
t. amikasi
0400 952525Ja tietysti moottorin etukiinnikkeiden pultit tarjoavat toisen hyvän kiinnekohdan. Käytä tarvittaessa pidempiä pultteja. Joku varmaan muistaa pultin kierteenkin ihan ulkomuistista?
Ja 2cv6:n vaihdelaatikko ei ole enää tarjolla. Muut osat vielä tallella.
t. amikasiHienoa työtä! Ja kuvissa löytyy hienosti harmaan sävyjä.
t. veikko
ps. Otaniemessä ilmestyi aikoinaan Nyytiset-Uuheter.
Ja jos 70-luvun kärri kiinnostaa halvemmassa hintaluokassa, niin Siuntiosta löytyisi Muuli. Pienet pyörät, lavakoko n. 120 cm x 150 cm. Ei mikään heinemanni mutta sopii mainiosti sätkän perään. Pientä työtä.
0400 952525 veikko@neuro.hut.fiEipäs nyt levitetä väärää tietoa kiltalaisille. Uusia michelin 135/80R15 M+S 89 -talvirengasta saa Suomesta. Vammalan rengaspalvelu (Hopunkatu 12, 38200 VAMMALA, (03) 5142660).
Soitin juuri ja varmistin, että renkaita on Suomessa. Listahinta 124 e(kpl ilman nastoja. Myyntihinta n. 115 e/kpl nastoitettuna ja uudella misukan vanteella n 140 e/kpl.
Toivottavasti löydät ostajan renkaillesi!
Kyseessä on micheliinin museolistalla oleva rengas, jota valmistetaan edelleen tarpeen mukaan. Renkaat ovat siis tavallisesti aika tuoreita eikä mitään vanhoja korppuja mikä on hyvä. Mallihan on ikivanha 70-luvulta, jos oikein muistan. Muista pito-ominaisuuksista ei muuta kuin, että on noilla käyty nordkapissa raid laponie-reissuilla tällä vuosituhannella.
Noita saa varmaankin Suomesta ja Ruotsista – nastoilla tai ilman, http://www.bribos.se tai vammalan rengaspalvelu, kannattaa ainakin kysyä.
Pelkkä nastoitus suomessa saattaa hyvinkin nostaa hinnan kalliimmaksi.
EDIT: yhteystieto Vammalan rengaspalvelu (Hopunkatu 12, 38200 VAMMALA, (03) 5142660Asiasta oli puhetta vuosi sitten:
http://www.suomen2cvkilta.fi/forum/viewtopic.php?t=1362t. amikasi
ps yksi nordkapissa käynyt sarja sätkän vanteilla voisi olla myynnissä, jos tarvetta on ja käytetty kelpaa.Muistaakseni katsastussetä voi halutessaan määrätä museorekisteröidyn auton uusintatarkastukseen, jos sen tarpeelliseksi katsoo.
Killallahan on myös museorekisteröity nelkku ja taitaa olla niin, että museorekisteröinti tapahtui 1999.
Kannattaa kysyä/käydä näyttämässä museoajoneuvotarkastajalla.
Ainakin viime vuosituhannella palvelu toimi mallikkaasti. Itse käytin 2cv4:n ja ami8:n museoajoneuvotarkastuksessa haagassa ns. drive-in tarkastuksessa jollaisia oli tuolloin kerran kuussa. Soitin asiasta etukäteen tarkastajille ja he neuvoivat käymään paikan päällä drive-in aikana. Jos peli ei olisi täyttänyt museoajoneuvomääräyksiä, niin olisivat kuulemma antaneet muutosohjeet ja pyytäneet tulemaan uudestaan muutosten jälkeen.Muutenhan museoajoneuvoissa saa olla kyseisen aikakauden ja automallin lisävarusteita ja apulaitteita. Ja turvalaitteita saa olla jopa uudemmaltakin ajalta. Kannattaa kysyä!
Ja pianhan astuu voimaan se 30-vuoden ikärajakin museoajoneuvoille.
-
JulkaisijaArtikkelit